Video: Στα “καλά” χρόνια της Βούτας…

Πέμπτη βράδυ, Ιούνιος, γύρω στο 1999… Η “καλή” διαδρομή ξεκινούσε λίγο πριν το σήμα της Ολυμπιακής στη Βούτα. Εκεί μετά τις 23.00 ξεκίναγε η πρώτη μεγάλη συγκέντρωση αυτοκινήτων, και φυσικά εκεί ξεκινούσαν και οι κόντρες… Civic, Rallye 8v, Sierra Cosworth, Audi S3 1.8T, BMW M3, Punto GT, Saxo VTS, 106 GTI rallye (1300), Honbda S2000, Porsche, Ferrari, Evo κλπ! Αν ήθελες να κάνεις χαβαλέ με τη παρέα στο αμάξι ή οτιδήποτε άλλο ακολουθούσες τα αλάρμ!


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα