Μαρί Κυριακού: Ο λόγος για τον οποίο εγκατέλειψε την υποκριτική και πώς γέννησε τον Μάικ τον φασολάκη!

16:28 31/3/2016 - Πηγή: TVNea
H Mαρί Κυριακού θυμάται την εποχή που πρωτοξεκίνησε να ασχολείται με την υποκριτική, παιδί ακόμα, με χαμόγελο. «Η αλήθεια είναι πως οι γονείς μου ήταν αντίθετοι ‒για να μην πω σοκαρισμένοι‒, όταν τους είχα πρωτοπεί αυτή την επιθυμία μου» διηγείται. «Έβλεπα την τηλεόραση, και έλεγα στη μαμά μου ‘θέλω να μπω εκεί μέσα, σε αυτό το κουτί’ και δεν ήμουν ούτε 6 χρονών».

Ο άνθρωπος που έπαιξε καθοριστικό ρόλο για να δοθεί μια αφετηρία σε αυτό το παιδικό όνειρο ήταν η οικογενειακή φίλη της οικογένειας Κωνσταντάτου, Μάχη Λιδωρικιώτη, σκηνοθέτις στην ΕΡΤ
και συνεργάτις του θρυλικού «Παραμυθά» Νίκου Πιλάβιου. «Ήξερα πως η Μάχη ασχολείτο με αυτό, γιατί κάποιες φορές συμμετείχε ο γιος της σε παιδικές παραγωγές. Ζήλευα, λοιπόν, και της έλεγα “θέλω να πάρεις κι εμένα μαζί σου”. Οι γονείς μου, βέβαια, δεν ήθελαν ούτε να το ακούσουν, ώσπου ένα καλοκαίρι η Μάχη θα έκανε μια παιδική σειρά, το Επιχείρηση Ιφιγένεια για την ΕΡΤ1. Τους λέει λοιπόν. “Θα γυριστεί καλοκαίρι, η Μαρί δεν θα έχει σχολείο, θα πηγαίνουμε και θα επιστρέφουμε μαζί από τα γυρίσματα και μπορείτε να τη συνοδεύετε. Τι λέτε, να την πάρω;”. Τότε λοιπόν, εκείνοι ενέδωσαν με την ελπίδα πως θα μου περάσει, θα κουραστώ μέσα στο λιοπύρι, θα ξεφουσκώσει. Εγώ, όμως, ξετρελάθηκα. Αντί να ξεφουσκώσει, γλυκάθηκα. Γνώρισα μετά και τον Πιλάβιο και, μετά από πολλές φωνές και φασαρίες στο σπίτι, τελικά συμμετείχα και σε δικές του παραγωγές. Στη συνέχεια κάπου διάβασα πως ο Γιώργος Κατακουζηνός,μετά την πολύ επιτυχημένη τότε κινηματογραφική του δουλειά, το Άγγελος, ζητούσε κορίτσια για πρωταγωνιστικό ρόλο στην επόμενη ταινία του, τις Απουσίες, όπου πρωταγωνιστούσαν ο ΝικήταςΤσακίρογλου, η Θέμις Μπαζάκα και η Πέμη Ζούνη. Κατάφερα με κόπο να πείσω τους γονείς μου να περάσω από την οντισιόν, αφού τους υποσχέθηκα πως θα είμαι πολύ επιμελής στο σχολείο και τις μαθητικές μου υποχρεώσεις. Οι βαθμοί μου μου εξασφάλιζαν τη δυνατότητα να κάνω αυτό που ήθελα».

Δεν πέρασε απλά από την οντισιόν, πήρε το ρόλο και έπαιξε στις Απουσίες που προβλήθηκαν και στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με μεγάλη επιτυχία. «Εκεί γνώρισα τον Μανούσο Μανουσάκη και τον Κώστα Κουτσομύτη. Ο Κώστας Κουτσομύτης, ένας καταπληκτικός άνθρωπος, που δυστυχώς έφυγε από κοντά μας πριν από λίγες μέρες, ήταν αυτός που με παρότρυνε να ασχοληθώ σοβαρά με την υποκριτική. Μου είχε, μάλιστα, προτείνει τελειώνοντας το σχολείο να δώσω εξετάσεις στη σχολή του Ωδείου Αθηνών, όπου δίδασκε. Ήθελα, θυμάμαι, να πάω στη σχολή του Εθνικού Θεάτρου, επειδή όμως τότε έπαιζα στη σειρά Μικροί-Μεγάλοι και από το Εθνικό δεν επέτρεπαν οι φοιτητές να δουλεύουν παράλληλα στην τηλεόραση, τελικά πέρασα στη σχολή του Ωδείου Αθηνών». Εκεί είχε πράγματι καθηγητή τον Κουτσομύτη που την πήρε και στη σειρά του Εκείνος και Εκείνος, με τον Βασίλη Διαμαντόπουλο και τον Γιώργο Μιχαλόπουλο. «Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, ή ήμουν σχολείο και δούλευα στην τηλεόραση ή σπούδαζα και δούλευα στην τηλεόραση» λέει.

Το θέατρο ήρθε στη ζωή της λίγο αργότερα, μέσα από τη συνεργασία της με την Έλενα Ακρίτα στις σειρές Γόβα Στιλέτο και Στρας. «Με την Έλενα, τον Κώστα Αρζόγλου και τον Γιώργο Κυρίτση ήμασταν μια πολύ καλή παρέα, είχαμε υπέροχη σχέση. Ακόμα και σήμερα μιλάμε με την Έλενα και αγαπιόμαστε πολύ. Τότε μου πρότειναν, λοιπόν, η πρώτη μου δουλειά στο θέατρο να είναι μαζί τους στην κωμωδία του Όσκαρ Γουάιλντ Η Σημασία του Να Είναι Κανείς Σοβαρός, σε σκηνοθεσία του Αρζόγλου». Στη συνέχεια συνεργάστηκε στο θέατρο με μεγάλους σκηνοθέτες, όπως ο Σταμάτης Φασουλής και ο Ανδρέας Βουτσινάς. Μετά το γάμο της δεν έκανε ποτέ ξανά θέατρο και αναρωτιέμαι αν ήταν μια συνειδητή απόφαση. «Όχι, δεν άφησα την υποκριτική γιατί παντρεύτηκα. Το θέατρο το είχα σταματήσει δύο χρόνια πριν. Δεν το αγάπησα τόσο πολύ ώστε να αφιερώσω τη ζωή μου σε αυτό, να μην έχω Σαββατοκύριακα, να μην έχω αργίες. Ήθελα να έχω προσωπική ζωή, ήθελα να κάνω κι άλλα πράγματα, ήθελα τους φίλους μου, δεν μπορούσα να αφοσιωθώ σε αυτό. Βέβαια, είχα την τύχη να συνεργαστώ με ανθρώπους που πάντα θαύμαζα πολύ. Έτσι, το θέατρο ήταν για μένα ένας μικρός κύκλος, ο οποίος έκλεισε πολύ πριν το γάμο μου. Όσο για την τηλεόραση, το 2004 που παντρεύτηκα δούλευα ήδη στο Γλυκό του Κουταλιού και τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν μήνες μετά το γάμο. Τότε, βέβαια, ήδη σχεδίαζα το Με Αγάπη στο μυαλό μου, οπότε στη συνέχεια αφιερώθηκα αποκλειστικά σε αυτό».

Σε λίγες μέρες κυκλοφορεί το νέο παιδικό βιβλίο της Μαρί Κυριακού, Μαικ ο Φασολάκης: Κόντρες με τον Αρακά. Πώς προέκυψε αυτός ο αισιόδοξος και τσαχπίνης ήρωας στη ζωή της πριν από επτά περίπου χρόνια.

«Οι περιπέτειες του Μάικ μου δίνουν χαρά, με κάνουν να νιώθω και πάλι παιδί. Αυτός νομίζω πως ήταν και ο λόγος που τον δημιούργησα» λέει στο περιοδικό People για τον ήρωα που γέννησε η φαντασία της μετά από μια πολύ δύσκολη προσωπική της στιγμή, όταν έχασε ξαφνικά τον πατέρα της σε τροχαίο δυστύχημα το 2008. «Όταν δημιουργούσα τον ήρωα μου, σκεφτόμουν τον μπαμπά μου. Του έδωσα το όνομα του, το γαλάζιο βλέμμα του και προέκυψε κι αυτό το σκίτσο, ένας φασολάκης. Εγώ δεν ζωγραφίζω καθόλου, έπιασα όμως μολύβι στην αρχή και έκανα ένα πρώτο σκίτσο, που θύμιζε φασολάκι». Και μετά ήρθε μια καθοριστική γνωριμία, που βοήθησε τον Μάικ να πάρει σάρκα και οστά, όταν η Μαρί Κυριακού γνώρισε τυχαία τη ζωγράφο Λήδα Βαρβαρούοη σε μια φιλανθρωπική εκδήλωση στο μουσείο Βορρέ. «Δύο μέρες πριν είχα ζωγραφίσει το φασόλι μου και έψαχνα εικονογράφο. Συστηθήκαμε, μου είπε πως ζωγραφίζει και μιλώντας, επειδή είχαμε μια αστραπιαία χημεία μεταξύ μας, της είπα "θα μπορούσες να μου ζωγραφίσεις έναν φασολάκη; Τον φαντάζομαι κάπως έτσι: γλυκό, με γαλάζιο βλέμμα, με τρεις τριχούλες στο κεφάλι". Και μου έφτιαξε τον Μάικ μου. Η συνεργασία κλείστηκε επιτόπου στο μουσείο Βορρέ». Τόσο εύκολη και συγκεκριμένη είναι σε όλες τις συνεργασίες της; «Είμαι αποφασιστική και γρήγορη, γιατί ξέρω πολύ καλά τι θέλω, από τις σχέσεις μου και τη ζωή μου, μέχρι τη δουλειά και την εκπομπή» λέει.

Peoplehttp://www.tvnea.com
Keywords
Τυχαία Θέματα