ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ! - Μαρία Αντουλινάκη: "Σήμερα δουλεύουμε και μπορεί να μην πληρωθούμε ποτέ!"

18:40 17/9/2012 - Πηγή: TVNea
Δεύτερη εβδομάδα για το "Talk"! Μετά την άκρως επιτυχημένη συνέντευξη της Άννας Χατζησοφιά που χτύπησε... κόκκινο σε προβολές, αυτή την εβδομάδα, φιλοξενούμε μια αγαπημένη μας ηθοποιό. Αν και παλαιότερα έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα τηλεοπτικού «αέρα», εμείς την ξεχωρίσαμε τηλεοπτικά από την συμμετοχή της στις παραμυθένιες «Γοργόνες» του Mega το 2007 και στη συνέχεια στο ρόλο της απίστευτης Ποτούλας στο αδικοχαμένο «Ποιος μας πιάνει!» του ίδιου σταθμού το 2009.
Ηθοποιός με ήθος, ηθοποιός γκάμας, γυναίκα χαμηλών τόνων, ξεχωρίζει με την αμεσότητα και την καίρια υποκριτική της δεινότητα. Η αγαπημένη μας Μαρία Αντουλινάκη μιλά αποκλειστικά στο «TV Nea », σχολιάζοντας την αβεβαιότητα αλλά και την στενότητα – οικονομική και μη – στον χώρο της υποκριτικής, καθώς και τους νέους ανθρώπους που επιθυμούν να ασχοληθούν με αυτόν.

- Κυρία Αντουλινάκη, η τελευταία σας ολοκληρωμένη τηλεοπτική εμφάνιση ήταν στην κωμική σειρά μυστηρίου του Mega, "Ποιος μας πιάνει!", στην οποία το σενάριο υπέγραψε ένας πολύ νεαρός σεναριογράφος, ο Γιάννης Διακάκης. Νιώθετε μεγαλύτερη ασφάλεια όταν γνωρίζετε πως, ανάμεσα στους συντελεστές μια δουλειάς (τηλεοπτικής ή θεατρικής) συμπεριλαμβάνονται πολύ δοκιμασμένα και επιτυχημένα ονόματα ή αισθάνεστε ανοιχτή στο καινούριο, δίνοντας ευκαιρίες σε όλους;
Δεν ήταν αυτή η τελευταία... συμμετείχα και στις "7 θανάσιμες πεθερές" και σε 3 επεισόδια της "Πολυκατοικίας". Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι το όνομα του σεναριογράφου που δημιουργεί ανασφάλειες… Και οι «Γοργόνες» όπως και το «Ποιος μας πιάνει» ήταν η πρώτη δουλειά αυτών των σεναριογράφων. Αντιθέτως, το ίδιο το κείμενο είναι αυτό που σου δημιουργεί την ασφάλεια όταν το διαβάσεις και όχι το όνομα του σεναριογράφου. Καμιά φορά είναι και καλύτερο γιατί έχει κάτι καινούριο να πει…

- Η τηλεόραση, και γενικότερα ο χώρος του θεάματος, σε καμία περίπτωση δεν είναι ο ίδιος, όπως ήταν, για παράδειγμα, πριν από 10-15 χρόνια. Πώς νιώθει ένας ηθοποιός στην Ελλάδα του 2012, μέσα σε αυτό το βαρύ κλίμα ανασφάλειας;
Η αβεβαιότητα ήταν κάτι που πάντα υπήρχε στον χώρο μας και στην δουλειά μας. Σήμερα είσαι κάπου… αύριο δεν είσαι. Είτε γιατί η παράσταση δεν πήγε καλά και κατέβηκε, είτε γιατί το σήριαλ κόπηκε, επειδή έτσι αποφάσισε το κανάλι. Δεδομένου αυτού λοιπόν, αυτό που νιώθω ότι έχει αλλάξει σήμερα είναι το ότι δουλεύουμε και μπορεί να μην πληρωθούμε ποτέ! Είτε γιατί χρεοκόπησε η εταιρεία παραγωγής, είτε γιατί κάποιοι, στο όνομα της οικονομικής κρίσης, αποφασίζουν να μην σε πληρώσουν για την δουλειά που τους παρείχες. Και φυσικά το ότι δεν υπάρχει πια τηλεόραση. Κάποτε γίνονταν 40 σήριαλ την σεζόν και σήμερα ούτε καν 5. Η διαφορά αυτή είναι πολύ μεγάλη και δεδομένου ότι έχουν πέσει και οι αμοιβές στο θέατρο, αυτό σίγουρα σε κάνει να νιώθεις ακόμα πιο ανασφαλής.

- Μερικοί υποστηρίζουν πως ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να ανήκει πουθενά, οφείλει να είναι ελεύθερος. Αρκετοί ήταν όμως οι συνάδελφοί σας που φέτος πολιτεύτηκαν. Πώς σχολιάζετε εσείς την κίνηση αυτή; Πιστεύετε
Keywords
Τυχαία Θέματα