Πλήρωσε το διάλειμμα ακριβά

Πολύ ακριβά πλήρωσε οδηγός της ΕΘΕΛ το διάλειμμα, που έκανε χθες. Τέθηκε σε διαθεσιμότητα επειδή αποβίβασε τους επιβάτες στη στάση Αγ. Τρύφωνας, προκειμένου να κάνει το διάλειμμά του, γεγονός που προκάλεσε την έντονη…[περισσότερα] Αναρτήθηκε στην Κατηγορία: Κοινωνία
Keywords
Τυχαία Θέματα