"Πιάστηκαν" ντοπέ δύο αθλητές

Έκαναν όλο το ταξίδι μέχρι τον Καναδά για να χάσουν τη μισή διοργάνωση! Δύο αθλητές τιμωρήθηκαν με αποκλεισμό λίγων ημερών από τα ολυμπιακά αγωνίσματα τους, καθώς στο αίμα τους εντοπίστηκαν αυξημένα επίπεδα αιμοσφαιρίνης.
Keywords
Τυχαία Θέματα