"Ερυθρόλευκες" ευχαριστίες στον Κολοσσό

Ο Ολυμπιακός, μετά το ταξίδι στο Νόβγκοροντ, βρέθηκε για τρεις μέρες στη Ρόδο και η διοίκηση των "ερυθρόλευκων" θέλησε να ευχαριστήσει τους "θαλασσί" για τη φιλοξενία τους.
Keywords
Τυχαία Θέματα