Σινεμά στα γρήγορα

23:49 11/1/2019 - Πηγή: In.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

Το βαποράκι (The mule, ΗΠΑ, 2018).

Περιπέτεια του Κλιντ Ιστγουντ στην οποία πρωταγωνιστεί ο ίδιος στον ρόλο ενός υπερήλικα ανθοκόμου, ο οποίος προκειμένου να βγει από το οικονομικό του αδιέξοδο, γίνεται courier της μεξικανικής μαφίας. Το σενάριο της ταινίας είναι στηριγμένο σε πραγματικό περιστατικό που συνέβη πριν από μερικά χρόνια στην Αμερική, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν

έχει και κάποιες αδυναμίες. Η «διείσδυση» του Ερλ στον μεξικανικό υπόκοσμο για παράδειγμα, γίνεται πολύ πιο εύκολα απ’ όσο κανείς θα περίμενε, ενώ πολλές σκηνές γίνονται κουραστικές με την επανάληψή τους με τη δράση, συχνά, να χάνει σε ρυθμό. Ωστόσο, η ταινία δεν παύει να περιέχει έναν πολύ ενδιαφέροντα κεντρικό χαρακτήρα και βέβαια τον ίδιο τον Ιστγουντ ο οποίος ξαναπαίζει στο σινεμά μετά από επτά χρόνια αποχής από την υποκριτική.

AΘΗΝΑ: ΟΛΑ ΤΑ VILLAGEODEON STARCITY – ODEON ΙΛΙΟΝ – ΤOWN CINEMAS – ΑΕΛΛΩ – ΝΑΝΑ – ΚΗΦΙΣΙΑΑΙΓΛΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ – ΖΕΑ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ – ΒΑΡΚΙΖΑ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: VILLAGE COSMOSODEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – CINEMA ONE – ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ – ΦΑΡΓΚΑΝΗ

Το πράσινο βιβλίο (The green book, ΗΠΑ, 2018).

Κοινωνική περιπέτεια του Πίτερ Φαρέλι, δομημένη πάνω στους δύο εντελώς ανόμοιους κεντρικούς ήρωές της: ο ένας (Μαχαρσάλα Αλι) είναι διάσημος Μαύρος πιανίστας της κλασικής μουσικής, καλλιεργημένος, ολίγον τι αλαζονικός. Ο άλλος (Βίγκο Μόρτενσεν) είναι λευκός ιταλικής καταγωγής, φτωχός, αμόρφωτος και με επιτυχημένη «καριέρα» μπράβου σε νυχτερινά κλαμπ της Νέας Υόρκης. Τι θα μπορούσε να συμβεί αν ο λευκός γινόταν για λίγο προσωπικός σοφέρ (και όχι μόνον) του μαύρου συνοδεύοντάς τον σε μια περιοδεία στα βάθη της Αμερικής σε μια εποχή (δεκαετία του ’60) που ο φυλετικός ρατσισμός ήταν μάστιγα; Αυτή η ιδέα της αναπλήρωσης του ενός από τον άλλο δεν θα μπορούσε να αναδειχθεί καλύτερα από τον Πίτερ Φαρέλι, ο οποίος μακριά από το στιλ του «Ηλίθιου και πανηλίθιου», υπέγραψε αυτό πανέμορφο, εύγεστο buddy/ road movie στην πρώτη, πραγματικά ευχάριστη ταινία της νέας χρονιάς που βλέπουμε στις αίθουσες.

ΑΘΗΝΑ: ΑΒΑΝΑODEON ΟΠΕΡΑ – ΓΑΛΑΞΙΑΣ – ΣΠΟΡΤΙΓΚ – ΙΛΙΟΝΚΗΦΙΣΙΑ – ΑΤΛΑΝΤΙΣ – TOWN CINEMAS – WEST CITY – OΛΑ ΤΑ VILLAGE MALLODEON STARCITY – ODEON IΛΙΟΝ – ODEON MAPOUSI ΘΕΣ/ΚΗ:VILLAGE COSMOS

ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – ODEON MAKEΔONIA – ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ – ΦΑΡΓΚΑΝΗ

Η στολή του λοχαγού (Der Hauptman, Γερμανία, 2017).

Δραματική ιστορική του Ρόμπερτ Σβέντκε. Προσπαθώντας να ξεφύγει από τον θάνατο, ένας Γερμανός στρατιώτης φορά τη στολή ενός λοχαγού που βρίσκει τυχαία και σχεδόν αμέσως η συμπεριφορά του διαφοροποιείται «καθοδηγούμενη» από τη στολή. Γυρισμένη ασπρόμαυρη και με τον Μαξ Χουμπάχερ υπέροχο στον κεντρικό ρόλο του στρατιώτη/ λοχαγού, η «Στολή του λοχαγού» είναι μια πραγματικά εύστοχη κινηματογραφική αλληγορία πάνω στον εφιάλτη του ολοκληρωτισμού, στην ευκολία με την οποία ο άνθρωπος μπορεί να μεταλλαχθεί μπροστά στον τρόμο του θανάτου, έτοιμος να παρουσιάσει κάτι που ο ίδιος δεν θα πίστευε ποτέ ότι είναι.

ΑΘΗΝΑ: ΑΣΤΟΡ – ΑΝΔΟΡΑ ΘΕΣ/ΚΗ: ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ

Το παιχνίδι με τη φωτιά (Burning, Νότια Κορέα, 2018).

Ερωτικό δράμα του Λι Τσανγκ Ντονγκ. Μια γυναίκα ανάμεσα σε δύο άντρες, ιστορία πασίγνωστη, χιλιοειπωμένη, αλλά πάντοτε ενδιαφέρουσα, ιδίως όταν την ξαναβλέπει κανείς μέσα από φρέσκια ματιά. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει στο «Παιχνίδι με τη φωτιά», μια ταινία γνήσιου πάθους, ωμή και συγχρόνως τρυφερή, ρεαλιστική, μα και ποιητική, γεμάτη εικόνες καθαρού κινηματογράφου που δεν φεύγουν εύκολα από τη μνήμη.

ΑΘΗΝΑ: INTEAΛ – ΝΙΡΒΑΝΑ ΘΕΣ/ΚΗ: ΤΖΟΝ ΚΑΣΣΑΒΕΤΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Το βράδυ που έφαγε τον κόσμο (La nuit a dévoré le monde, Γαλλία, 2018).

Ταινία τρόμου της Ντομινίκ Ροσέρ. Ενώ δεν έχουμε ακόμη χωνέψει το φιάσκο του μιούζικαλ ζόμπι «Η Αννα και η αποκάλυψη», μία ακόμη παραλλαγή του μύθου των ζόμπι εμφανίζεται στις αίθουσες. Εδώ, ένας από τους μοναδικούς ανθρώπους που την έχουν γλιτώσει από τη μόλυνση και δεν έχει γίνει ζόμπι (Αντερς Ντάνιελσεν Λίε) βρίσκεται εγκλωβισμένος μέσα σε ένα τεράστιο σπίτι στο Παρίσι όπου προσπαθεί να ζήσει το κατά δύναμιν «φυσιολογικά» τη ζωή του. Και αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται τίποτε, ή σχεδόν τίποτε, με μόνο ουσιαστικό εύρημα την προσπάθειά του να «σπάσει» τη μοναξιά «συνεννοούμενος» με ένα ζόμπι που έχει παγιδευτεί στο σπίτι και δεν μπορεί να κινηθεί (Ντενί Λαβάν).

ΑΘΗΝΑ: VILLAGE MALLODEON ΙΛΙΟΝODEON STARCITY – ΝΑΝΑ – VILLAGE ΡΕΝΤΗ ΘΕΣ/ΚΗ: ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – ODEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Προβάλλεται επίσης

Το οικογενειακό δράμα «Η επιστροφή του Μπεν» («Ben is back», ΗΠΑ, 2018), με την Τζούλια Ρόμπερτς στον ρόλο της αποφασιστικής μητέρας που προσπαθεί να βοηθήσει τον γιο της (Λούκας Χέτζες) να ξεφύγει από τον εθισμό του στα ναρκωτικά. Η σκηνοθεσία είναι του Πίτερ Χέτζες, πατέρα του πρωταγωνιστή.

AΘΗΝΑ: CINERAMA – ODEON STARCITY – TOWN CINEMAVILLAGE MALLVILLAGE ΡENTΗ – VILLAGE ΦΑΛΗΡΟWEST CITY – ΑΕΛΛΩ – ΑΙΓΛΗ – ΑΤΛΑΝΤΙΣ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΔΑΝΑΟΣ – ΕΛΛΗΖΕΑΚΗΦΙΣΙΑ – ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ – ΟΝΑΡ – ΟΣΚΑΡ – ΣΙΝΕ ΑΝΟΙΞΙΣ – ΣΠΟΡΤΙΓΚ -ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΘΕΣ/ΚΗ: ΟDEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑVILLAGE COSMOS – ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ

Keywords
σινεμα, le monde, ηπα, courier, σημαίνει, δραση, village, odeon, ιλιον, κηφισια, αιγλη, χαλανδρι, ζεα, cosmos, μακεδονια, cinema, green, book, road, movie, αθηνα, αβανα, οπερα, town, west, city, mall, μαξ, ανδορα, κορεα, δραμα, τσανγκ, μνήμη, νιρβανα, monde, γαλλια, αννα, ρεντη, μπεν, τζουλια, φαληρο, ελλη, οναρ, σινε, αστερια, γερμανος, τζουλια 2 μαυροι, Καλή Χρονιά, φωτια, εκλογες ηπα, βομβα mall, μνήμη, γερμανια, γυναικα, εικονες, ηπα, ιλιον, κηφισια, ναρκωτικα, ρατσισμος, cinema, le monde, odeon, village, αβανα, αιγλη, αμερικη, ανδορα, ανθρωπος, αννα, αστερια, βιβλιο, βραδυ, βρισκεται, γινει, γινεται, γινονται, ευκολα, ελλη, ενδιαφεροντα, εποχη, επτα, ζεα, ζωη, ζομπι, ιδεα, ιδιο, ηρωες, μακεδονια, μακρια, μαξ, ματια, μιουζικαλ, μοναξια, νιρβανα, οναρ, οπερα, ουσιαστικο, παρισι, ρεντη, ρολο, σεναριο, σκηνες, σκηνοθεσια, σπιτι, τρια, φαληρο, φιασκο, φτωχος, φορα, χαλανδρι, σινε, green, αντρες, book, city, cosmos, courier, road, mall, μαυρος, μεξικανικο, monde, μπροστα, παιχνιδι, movie, σημαίνει, town, υπεροχο, west
Τυχαία Θέματα