Ο εσωτερικός κόσμος των αφροαμερικανών από τον χρωστήρα της Έιμι Σέραλντ

16:00 24/6/2020 - Πηγή: In.gr

Την Έιμι Σέραλντ (Amy Sherald) τη γνώρισε το ευρύ κοινό μέσα από το πορτρέτο που φιλοτέχνησε για την τότε Πρώτη Κυρία των Ηνωμένων Πολιτειών, Μισέλ Ομπάμα το οποίο αποκαλύφθηκε το 2018 στη National Portrait Gallery.

Η Έιμι Σέραλντ, ωστόσο, για χρόνια φιλοτεχνεί πορτρέτα αφροαμερικανών, εξερευνώντας τη σχέση μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού κόσμου τους και την εμπειρία τους στις ΗΠΑ.

Στη σημερινή συγκυρία του Black Lives Matter,
τα έργα της μοιάζουν περισσότερο επίκαιρα από ποτέ άλλοτε.

View this post on Instagram

Big thank you to Flotus stylist @meredithkoop for helping with the styling and sourcing of this gorgeous dress for the portrait ! It was an honor to work with you!!!

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on Feb 12, 2018 at 1:40pm PST

View this post on Instagram

She’s finally finished! Checking this off my bucket list! I want to give a big shout out to my team of master muralists whose hard work, dedication and fearlessness helped bring my idea to life. Couldn’t have done it without you (literally;) PS I’m good on working on anything 5 stories high ever again my nerves! The dedication is June 20th at 2pm – 1111 Sansom St Philadelphia. :@gggreatwhite @muralarts @p_wendell @arthurhaywood

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on Jun 11, 2019 at 7:33am PDT

«Αναγνωρίζοντας τις παραστατικές διαστάσεις της ράτσας και του να είσαι Νότιος, αφιερώθηκα στην εξερεύνηση του εσωτερικού κόσμου των Μαύρων Αμερικανών. Ήθελα να δημιουργήσω μη ορατές αφηγήσεις» είχε δηλώσει, σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει τον περασμένο Δεκέμβριο στο Smithsonian Magazine.

Μεγάλωσε στο Κολάμπους στην Πολιτεία της Τζόρτζια και τώρα ζει και εργάζεται στη Βαλτιμόρη. Αποκάλυψε ότι αν δεν ήταν ζωγράφος μπορεί να ήταν μάγειρας, καθώς σε νεαρή ηλικία ήταν καλή πάνω από την κουζίνα, και ότι την ώρα που δουλεύει στο καβαλέτο έχει τη σειρά «Chef’s Table» του Netflix να παίζει στο βάθος.

Τοποθετεί κάθε πορτρέτο που φιλοτεχνεί σε έντονο ζωηρόχρωμο φόντο και η φιγούρα που απεικονίζεται κοιτά τον θεατή κατευθείαν στα μάτια.

View this post on Instagram

“One of the penalties for refusing to participate in politics is that you end up being governed by your inferiors.” – People are what this election is about. Innocent You, Innocent Me 2016 #votevotevote

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on Oct 31, 2018 at 6:55am PDT

View this post on Instagram

Monday mood post Art Basel #cakecakecakecakecake (No title yet) 54 x 43 Oil on canvas

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on Dec 10, 2018 at 7:20am PST

View this post on Instagram

When I let go of what I am, I become what I might be (Self Imagined Atlas) 2018 oil on canvas 54 x 43 #hauserandwirth #artbaselmiami

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on Nov 29, 2018 at 1:32pm PST

View this post on Instagram

Handsome – 2019 Oil on canvas 54 x 43 in. Booth 1D14 Art Basel Hong Kong from 29 – 31 March. ⁣ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⁣ Follow @hauserwirth link in their bio to learn more. ⁣ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⁣ #ArtBaselHongKong #ArtBasel #LornaSimpson #PhilipGuston #AmySherald #JackWhitten #Gutai #HauserWirth #HWHongKong #COBOHOUSE

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on Mar 27, 2019 at 2:24pm PDT

«Αν αναλογιστείτε το Αφροαμερικανικό ιστορικό αφήγημα και τους δεσμούς του με το βλέμμα, μια ματιά μπορεί να έφερνε τιμωρία με λιντσάρισμα. Ήθελα τα μοντέλα μου να κοιτάζουν έξω και να συναντούν το βλέμμα σας, αντί να τα βλέπουν. Στην ουσία, αυτό είναι η απαρχή της αυτοσυνείδησης, ένας στοχασμός του εαυτού που δεν είναι αντιδραστικός στο περιβάλλον σας» είχε τονίσει.

Είναι φανατική αναγνώστρια και αυτό είναι προφανές από το ότι οι τίτλοι που δίνει στα έργα της είναι φράσεις από λογοτεχνήματα. Ο τίτλος έργου της «A single man in possession of a good fortune» είναι φράση από το «Περηφάνια και Προκατάληψη» της Τζέιν Όστιν.

Ένας άλλος, ο «She was learning to love moments, to love moments for themselves» είναι φράση από το «Maud Martha» της Γκουέντολιν Μπρουκς.

Από το «Their Eyes Were Watching God» της Ζόρα Νιλ Χέρστον, πήρε τη φράση «She had an inside and an outside now and suddenly she knew how not to mix them».

Το φθινόπωρο του 2019, η γκαλερί Hauser & Wirth στο Μανχάταν φιλοξένησε μεγάλη έκθεση έργων της.

«Έναν Μαύρο σε καμβά, αυτομάτως τον «διαβάζουν» ως κάτι ακραίο.

Οι φιγούρες μου έχουν ανάγκη να βγουν έξω στον κόσμο με έναν παγκόσμιο τρόπο, όπου θα μπορέσουν να γίνουν μέρος του κυρίαρχου ρεύματος της ιστορικής αφήγησης της τέχνης. Ήξερα ότι δεν ήθελα αυτό που κάνω να αφορά μόνο την ταυτότητα» είχε υπογραμμίσει.

View this post on Instagram

New work- Oil on canvas (still have to name her) 54×43

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on May 22, 2018 at 5:59am PDT

View this post on Instagram

“What’s precious inside of him doesn’t care to be known in the minds of those that diminish its presence (All American)oil on canvas #merica

A post shared by A M Y S H E R A L D (@asherald) on Jul 4, 2018 at 11:22am PDT

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Keywords
Τυχαία Θέματα