ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ : ΠΙΣΤΕΥΩ... ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΙΚΗΤΕΣ!

19:31 3/10/2015 - Πηγή: NewsNow
Δηλώσεις στο συνδομητικό κανάλι έκανε ο Στέφανος Αθανασιάδης,για το επερχόμενο ντέρμπι της Τούμπας,ανάμεσα στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και το ΠΑΟΚ δηλώνοντας πως στο τέλος της αναμέτρησης η ομάδα του θα είναι νικήτρια.
Keywords
Τυχαία Θέματα