Πώς ένας έφηβος πέτυχε το «ακατόρθωτο» στο Tetris και τι μας λέει το επίτευγμά του για τις δυνατότητες της ανθρωπότητας

Από την πρώτη παρουσίαση του Tetris θεωρούνταν ένα κατόρθωμα αδύνατο. Όμως τις τελευταίες ημέρες του 2023, ο αμερικανός έφηβος Γουίλς Γκίμπσον, από την Οκλαχόμα, κέρδισε την έκδοση Nintendo Entertainment System του βιντεοπαιχνιδιού Tetris, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1989. Οι αρχικοί σχεδιαστές του παιχνιδιού θεωρούσαν πως
κάτι τέτοιο δεν μπορούσε ποτέ να συμβεί. Το Tetris είχε σχεδιαστεί για ατελείωτο παιχνίδι. Τα κομμάτια πέφτουν όλο και πιο γρήγορα έως ότου ο παίκτης «λυγίσει». Για να κερδίσει κάποιος το παιχνίδι, πρέπει να πετύχει τόσο υψηλές βαθμολογίες που η μνήμη του παιχνιδιού υπερφορτώνεται και κολλάει. Τελικά η νίκη επιτυγχάνεται επειδή ο υπολογιστής απλά δεν μπορεί να συνεχίσει. Ο Τομ Στάφορντ, καθηγητής γνωστικής επιστήμης, σε άρθρο του στο BBC, υπογραμμίζει πως το «ιλιγγιώδες κατόρθωμα του Γουίλς Γκίμπσον τράβηξε αμέσως την προσοχή του». «Το πώς τα κατάφερε ο 13χρονος μας λέει πολλά για το πώς αλλάζουν τα όρια της ανθρώπινης απόδοσης στην ψηφιακή εποχή». Μέχρι σήμερα η έκδοση Tetris του NES είχε νικηθεί μόνο […]
Keywords
Τυχαία Θέματα
Πώς, Tetris,pos, Tetris