ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:40.000EURO ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ΑΠΟ ΤΟ "ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ" ARGOCERT,Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ TV100

Εργαζόμενοι της Δημοτικής Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης Θεσσαλονίκης(FM100, TV100) καταγγέλλουν ότι ο διευθυντής της TV100 εμφανίζεται να έχει εισπράξει, κατά το 2008, το ποσό των 40.492 ευρώ, για αδιευκρίνιστες «υπηρεσίες» προς την AGROCERT.Η υπόθεση της AGROCERT, υπηρεσίας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης ήρθε πρόσφατα στην δημοσιότητα με αφορμή την διαγραφή της Ανθής Καρασάββα, ανταποκρίτριας των New York Times και του CNN
στην Αθήνα από την Ενωση Ξένων Ανταποκριτών για παραβίαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.Ανάμεσα στους συνεργάτες της εταιρείας εμφανίζονταν εργαζόμενοι που πράγματι δούλευαν για την παραγωγή εκπομπών για την αγροτική ενημέρωση αλλά και αργόμισθων που δεν είχαν πατήσει ποτέ το πόδι τους στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Στο μισθολόγιο του 2008 φιγουράρει μεταξύ των άλλων και το όνομα του Αντώνη Οραήλογλου, διευθυντή του δημοτικού τηλεοπτικού σταθμού της Θεσσαλονίκης TV100. Σύμφωνα με την καταγγελία των εργαζόμενων στην δημοτική ραδιοτηλέόραση ο κ.Οραήλογλου είχε
Keywords
Τυχαία Θέματα
iNews > Blogs > Πρέζα TV