Κόντρα Bethesda – Obsidian για τα προβλήματα του Skyrim

Τα πρόσφατα σχόλια στελέχους της Obsidian σχετικά με τα προβλήματα του Skyrim στο PS3 δεν πέρασαν απαρατήρητα από τους ανθρώπους της Bethesda. O developer της Obsidian, με βάση την εμπειρία του από το Fallout: New Vegas, ισχυρίζεται ότι το θέμα με τα saves και το lag οφείλεται

στην ίδια την engine του Skyrim και στον τρόπο που η αποθηκεύει τα δεδομένα, σε συνδυασμό με το hardware του PS3. H Bethesda πάντως τα διαψεύδει αυτά και ξεκαθαρίζει ότι o εν λόγω developer δεν έχει δουλέψει ούτε στo Skyrim ούτε στην engine του παιχνιδιού και τα λεγόμενά του δεν αντικατοπτρίζουν τον τρόπο λειτουργίας της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Εντωμεταξύ, το update 1.3 του Skyrim είναι πλέον διαθέσιμο στο Steam και σύντομα αναμένεται σε Xbox 360 και PS3, αλλά το θέμα με τα saves και το lag στην κονσόλα της Sony θα (ξανα)αντιμετωπιστεί σε επόμενα updates. Mύλος η κατάσταση…

Update 1.3 Notes (all platforms unless specified)
General stability improvements
Optimize performance for Core 2 Duo CPUs (PC)
Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
Fixed magic resistances not calculating properly
Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
Fixed dragon animation issues with saving and loading
Fixed Y-look input to scale correctly with framerate

Keywords
Τυχαία Θέματα