Ghost Recon: Future Soldier Beta Preview

22:58 3/5/2012 - Πηγή: Game 2.0

Παρόλο που στη μετά-CoD4 εποχή πέρασε στο περιθώριο, η σειρά Ghost Recon έχει εξαιρετική παράδοση στο multiplayer. To GRAW 2 ειδικά, κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, ως το τελευταίο βαρβάτο multiplayer shooter με το οποίο ασχολήθηκα σοβαρά, πριν κολλήσω κι εγώ με το CoD4. Πέντε χρόνια στην αφάνεια, στη διάρκεια των οποίων ο ανταγωνισμός -άμεσος (TPS) και έμμεσος (FPS)- αυξήθηκε τρελά. Πώς μπορεί να ξεχωρίσει στην εποχή μας το Ghost Recon; Τι μπορεί να προσφέρει που να μην το προσφέρουν άλλα παιχνίδια. Η multiplayer

beta του πολυαναμενόμενου Ghost Recon: Future Soldier μας δίνει μια γεύση από την μεγάλη επιστροφή του franchise.

Το multiplayer του Ghost Recon: Future Soldier δίνει βάρος στην τακτική και την ομαδική δουλειά, όπως και οι προκάτοχοί του. Αυτό αντικατοπτρίζεται και από τα δύο modes που είναι διαθέσιμα στη beta. Στο μεν Conflict, οι δύο αντίπαλες ομάδες πρέπει να καταλάβουν/υπερασπιστούν διάφορα στρατηγικά σημεία με στόχο να έχουν το μεγαλύτερο σκορ όταν τελειώσει ο χρόνος του ματς, στο δε Saboteur η κάθε ομάδα πρέπει να μεταφέρει μια βόμπα στη βάση των αντιπάλων και να την πυροδοτήσει. Δύο είναι και οι διαθέσιμοι χάρτες στη beta – ένας σχετικά μεγάλος και ένας αρκετά μικρότερος, που αντιπροσωπεύουν την ποικιλία που -λογικά- θα έχουν οι 10 χάρτες της τελικής έκδοσης. Άξιο αναφοράς επίσης και το σύστημα με τις υπο-ομάδες κάθε ομάδας, των οποίων τα μέλη μπορούν να κάνουν respawn το ένα στο άλλο, όπως στα Battlefield. Αν παίζετε σοβαρά, και κυρίως αν έχετε σοβαρούς συμπαίκτες, έχετε βάσιμες ελπίδες για νίκη. Μόνοι σας δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά. Eίπαμε, tactical φάση!

H αποθέωση της ομαδικής δουλειάς.

Στο multiplayer του Ghost Recon: Future Soldier, οι Ghosts τίθενται αντιμέτωποι με τους Bodark (Ρώσοι ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) σε μάχες οκτώ-εναντίον-οκτώ (στη beta περιορίζονται σε έξι-εναντίον-έξι). Επιλέγετε από τρεις classes: Rifleman, Engineer, Scout. Ο Rifleman είναι αυτό που λέμε “φουλ επίθεση”, έχει δυνατότερα όπλα και καλύτερη θωράκιση, και μεταξύ άλλων μπορεί να ανεφοδιάζει τους συμπαίκτες του με πυρομαχικά. Μόνο και μόνο από αυτή την περιγραφή, αντιλαμβάνεστε ότι ο Rifleman λογικά αποτελεί την επιλογή της πλειοψηφίας των παικτών, όπως και συμβαίνει. Ο Engineer, από την άλλη, ειδικεύεται στην πληροφόρηση – έχει ειδικό εξοπλισμό που του επιτρέπει μεταξύ άλλων να γνωρίζει πότε κάποιος εχθρός τον στοχεύει, και αποκαλύπτει τις θέσεις των εχθρών στο χάρτη χρησιμοποιώντας sensors και UAV. Τέλος, ο Scout είναι ο κλασικός sniper και το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι το ειδικό καμουφλάζ που σε κάποιες περιπτώσεις τον κάνει αόρατο. Γενικώς η χρήση της τεχνολογίας παίζει σημαντικότατο ρόλο στο παιχνίδι. Τρανό παράδειγμα όταν ο εχθρός σας είναι χτυπημένος αλλά όχι νεκρός, όπου τότε μπορείτε να τον “χακάρετε” και να δείτε τις θέσεις των υπόλοιπων αντιπάλων.

Η δράση στο Ghost Recon: Future Soldier είναι ότι περιμένετε από ένα tactical shooter. Πέρα από τη συνεργασία μεταξύ των παικτ

Keywords
Τυχαία Θέματα