Carrier Command: Gaea Mission Review

Όταν μιλάμε για action-RTS, τι σας έρχεται στο μυαλό; Στα δικά μου καμμένα εγκεφαλικά κύτταρα, αμεσότητα χειρισμού, γρήγορη δράση, καλή τεχνητή νοημοσύνη και pathfiding. Η Bohemia Interactive όμως φαίνεται να έχει άλλη άποψη και μπράβο της για την προσπάθεια που κάνει να μας πείσει… Ας δούμε πώς το remake -ή μάλλον… demake- του κλασικού Carrier Command, αποδομεί καθολικές αλήθειες, ή δημιουργεί εξ’ολοκλήρου νέες.

Στο Carrier Command: Gaea

Mission, χειριζόμαστε ένα αρματαγωγό και τις -μέχρι οχτώ- μονάδες που αυτό κουβαλάει. Στόχος μας η κατάκτηση των διάφορων νήσων του πλανήτη Taurus. Η όλη διαδικασία είναι ένα επίπονο και χρονοβόρο μαρτύριο, χάρη στην κάκιστη AI, το ανύπαρκτο pathfiding και κάποιες ακατανόητες σχεδιαστικές κινήσεις από τους δημιουργούς του παιχνιδιού.

Η ΑΙ είναι από τις πιο αναξιόπιστες που έχουμε δει, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για τίτλο στρατηγικής. Οι μονάδες θέλουν διαρκές ντάντεμα, ο υπολογιστής ξόδευει πυρομαχικά στην προσπάθεια του να πυροβολήσει αμυντικά ευρισκόμενα πίσω από… λόφους, ενώ οι εναέριες μονάδες, παρότι τους δίνετε εντολή να λάβουν αμυντική στάση, αλωνίζουν το νησί αριστερά δεξιά “farm-άρωντας” αντίπαλες σφαίρες. Πώς, λοιπόν, περιμένει η Βohemia να παιχτεί ο τίτλος ως στρατηγικής, όταν για να στείλουμε μια μονάδα ευθεία, πρέπει, για τον οποιοδήποτε παρανοϊκό λόγο, να κάνει τρεις -ανεπιτυχείς- στροφές γύρω από τον εαυτό της, με εσάς να κάνετε τρία ευχέλαια (καταναλώνοντας μισό ντεπόζιτο καυσίμου στην πορεία). Η Βohemia έχει στα μελλοντικά της σχέδια τη διόρθωση του pathfiding, αλλά μέχρι πότε ακόμα περιμένουν να πληρώνει ο κόσμος για ανολοκλήρωτους τίτλους;

Ακριβώς έτσι πάω στο περίπτερο κάθε πρωί…

Αν, παρόλα αυτά, αποφασίσετε να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας, έρχεστε αντιμέτωποι με το στρυφνό χειρισμό του Carrier Command: Gaea Mission, την αργοπορία των μονάδων και τα διαρκή πηγαινέλα για ανεφοδιασμό και επισκευές. Δε λέω, καλός ο ρεαλισμός, αλλά σα να το παρατράβηξαν οι δημιουργοί. Πιο συχνά τρέχετε για ανεφοδιασμό, παρά για μάχες, ενώ με την κάκιστη ΑΙ, τις μεγάλες αποστάσεις και τις αργοκίνητες μονάδες, η χρονοτριβή απλά προσθέτει στη σύγχυση και την κούραση που απλόχερα προσφέρει ο τίτλος… Από πότε, αλήθεια, ένα άρμα παθαίνει ζημιά από έναν… κάκτο; Επιπλέον, από τη θητεία μου στα τεθωρακισμένα δεν θυμάμαι τα G3 να αποτελούν απειλή για τα οχήματα, εκτός κι αν μιλάμε για τον Tom Hanks στη “Διάσωση του Στρατιώτη Ryan”…

Το Campaign του Carrier Command: Gaea Mission λειτουργεί εν μέρει ως tutorial. Έχουμε, για άλλη μια φορά τις τετριμμένες αντιμαχίες Ασίας και Αμερικής, απλά για το νερό αντί για το πετρέλαιο αυτή τη φορά. Το σενάριο παρουσιάζεται μέσω μέτρια σκηνοθετημένων cutscenes, με φτωχά γραμμένους διαλόγους, που αδυνατούν να συγκινήσουν και να σας βάλουν στο κλίμα (εκτός κι αν έχετε διαβάσει κάποιο από τα βιβλία της σειράς). Οι δε πρωταγωνιστές θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν κοπεί από χαρτόνι, καθώς είναι άνοστοι, άκαμπτοι και… αδιάφορ

Keywords
Τυχαία Θέματα