Adrian Chmielarz: Το υπάρχον μοντέλο με τα μεταχειρισμένα είναι σάπιο

Μετά την ολική υποχώρηση της Microsoft στο θέμα των μεταχειρισμένων στο Xbox One, οι developers βλέπουν ότι βρισκόμαστε και πάλι στο απόλυτο μηδέν και εκφράζουν την άποψη ότι κάτι πρέπει να γίνει. Ένας από αυτούς τους developers είναι ο Adrian Chmielarz, συνιδρυτής της The Astronauts και πρώην creative director της People Can Fly (Bulletstorm). Σύμφωνα με Chmielarz, το υπάρχον μοντέλο με τα μεταχειρισμένα παιχνίδια είναι σάπιο και μη βιώσιμο, και έχει οδηγήσει στην εξάπλωση του DLC, των in-game αντικειμένων προς αγορά, και άλλων τρόπων τεχνητής επέκτασης της διάρκειας των παιχνιδιών. Ο Chmielarz θεωρεί ότι για την κατάσταση που δημιουργήθηκε τον τελευταίο καιρό ευθύνονται όλοι: η Microsoft που αν και είχε σωστές προθέσεις επικοινωνιακά τα έκανε θάλασσα και δεν εξήγησε τί ήθελε να κάνει και γιατί, οι gamers που αρνούνται να αλλάξει το στάτους κβο, οι δημοσιογράφοι που δεν τολμούν να πάνε ενάντια στις μάζες, και οι developers που δεν μιλάνε. Για τον Chmielarz, η λύση είναι να πεθάνει το υπάρχον μοντέλο με τους δίσκους, να γίνουν επιτέλους τα πάντα ψηφιακά και να πέσουν οι τιμές των παιχνιδιών, κάτι που όμως δεν μπορεί να συμβεί όσο οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων εξακολουθούν να έχουν τόσο σημαντικό ρόλο. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;

Game20.gr, το Άσυλο των gamers

Keywords
Τυχαία Θέματα
  • Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0