Η Tencent περιορίζει τη διάρκεια παιχνιδιού στα παιδιά στο Honor of Kings

18:10 6/8/2021 - Πηγή: Insomnia

Όλα τα παιδιά ηλικίας κάτω των 18, θα μπορούν να παίζουν μία ώρα την ημέρα.

Ο ρυθμιστικός πόλεμος της Κίνας εναντίον των τεχνολογικών κολοσσών δεν σταματά. Έπειτα το μέτωπο που άνοιξε το 2018, η κυβέρνηση προσθέτει τώρα νέους περιορισμούς στους εκδότες παιχνιδιών. Η Tencent είναι μία από τις πρώτες που θα έρθουν αντιμέτωπες με αυτούς τους νέους περιορισμούς αφού αναγκάστηκε να μειώσει περαιτέρω τον χρόνο παιχνιδιού στο Honor of Kings για άτομα ηλικίας κάτω των 18. Όλοι οι ανήλικοι θα μπορούν να παίξουν έως μία ώρα

τις καθημερινές και έως δύο ώρες τα Σαββατοκύριακα. Σύμφωνα με το κρατικό μέσο ενημέρωσης South China Morning Post, οι κανόνες έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ.

Προηγουμένως, ο χρόνος παιχνιδιού στην Κίνα περιορίζονταν στα 90 λεπτά την ημέρα κατά την διάρκεια της εβδομάδας και έως τρεις ώρες τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, ως μέρος των ευρύτερων κανόνων που θεσπίστηκαν το 2019. Πρόσθετοι περιορισμοί απαγόρευσαν στους νεότερους παίκτες να παίζουν μεταξύ 10 το βράδυ και 8 το πρωί ενώ περιορίστηκε και το πόσα χρήματα μπορούν να ξοδέψουν σε επιπρόσθετο περιεχόμενο.

Το Honor of Kings είναι ένα δημοφιλές multiplayer battle arena παιχνίδι, που αναπτύχθηκε από την TiMi Studio Group, θυγατρική της Tencent, επίσης γνωστή για το Call of Duty: Mobile και το Pokemon Unite. Από τον Νοέμβριο, το Honor of Kings είχε 100 εκατομμύρια παίκτες. Όμως, η επιτυχία του έχει φέρει επίσης αυξημένο έλεγχο. Τον Ιούνιο, η Tencent βρέθηκε στο επίκεντρο μιας δίκης κατά την οποία κατηγορήθηκε ότι συμπεριέλαβε «ακατάλληλο περιεχόμενο» στο Honor of Kings, συμπεριλαμβανομένων χαρακτήρων με προκλητικά ρούχα ενώ αλλά και ιστορικές ανακρίβειες.

Κρατικό μέσο της Κίνας περιέγραψε τα παιχνίδια ως «πνευματικό όπιο» και η τελευταία καταστολή των παιχνιδιών έρχεται υπό τον φόβο του εθιστικού χαρακτήρα τους. Μάλιστα, το ίδιο μέσο ενημέρωσης ανέφερε πως καμία βιομηχανία ή άθλημα δεν πρέπει να αναπτυχθεί εις βάρος της γενιάς μας.

Η Κίνα αντιμετωπίζει επί του παρόντος ένα χάσμα γενεών κατά το οποίο βλέπει νεότερους σε ηλικία παίκτες να μην ενδιαφέρονται για τις πιέσεις που τους ασκούνται. Αυτό το γκρουπ νεότερων σε ηλικία το οποίο περιλαμβάνει πολλά άτομα από το λεγόμενο Gen Z, περιγράφεται στην Κίνα ως «tang, ping», δηλαδή άτομα τα οποία επιλέγουν να μην εργαστούν, να μην αγοράσουν σπίτι, να μην παντρευτούν αλλά και ούτε να κάνουν παιδιά.

Βέβαια, η Κίνα αντί να αντιμετωπίσει αυτές τις κοινωνικές αλλαγές, επιλέγει να ρίξει τις ευθύνες στη βιομηχανία παιχνιδιών.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Keywords
Τυχαία Θέματα