To God of War Ragnarök είναι πολύ πιο βίαιο από το πρώτο παιχνίδι

Το God of War Ragnarök είναι προ των πυλών και αρχίζουμε να μαθαίνουμε σιγά σιγά πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του τίτλου. Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Mihir Sheth, combat designer του νέου God of War, ανέφερε ότι το Ragnarök θα είναι πολύ πιο βίαιο από τον τίτλο του 2018. Σύμφωνα με τον Sheth οι τρόποι που «τελειώνουμε» τον αντίπαλο με το R3 έχουν δουλευτεί περισσότερο και προσφέρουν μεγαλύτερο πλουραλισμό από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα. Μένει να δούμε αν όντως ο […]

Keywords
Τυχαία Θέματα