H Ready At Dawn υπερασπίζεται τα QTE στο The Order 1886

Δεν είναι κρυφό πως αρκετός κόσμος απεχθάνεται τα QTE (Quick Time Events) θεωρώντας ότι δεν έχουν τίποτα ουσιώδες να προσθέσουν στην εμπειρία ενός παιχνιδιού. Πρόσφατα, κριτική πάνω σε αυτό το θέμα δέχτηκε το The Order 1886 με αποτέλεσμα η ομάδα παραγωγής, Ready At Dawn, να σπέυσει να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Συγκεκριμένα ο Marc Turndorf ερωτηθείς από το GamingBolt σχετικά, υπερασπίστηκε την ύπαρξη των QTE μέσα στο παιχνίδι αλλά επισήμανε πως δεν θα τρελαθούμε

να βάζουμε QTE κάθε 3-4 λεπτά. Άλλωστε υπάρχουν πολλών ειδών QTE, όπως το τέλος μιας boss μάχης ή στην σώμα με σώμα αντιμετώπιση ενός εχθρού. Έπειτα υπάρχουν κι άλλα στοιχεία όπως για παράδειγμα το άνοιγμα μια πόρτας και άλλα πολλά. Τα QTE θα βρίσκονται εκεί που είναι απαραίτητα.

Ακολουθούν και αναλυτικά οι δηλώσεις του Marc Tundorf:

“I don’t have a specific answer to that, but once every 3-4 minutes?…No! As much as necessary,” assures Turndorf . ” There are many kinds of QTEs. There are really compelling ones at the end of a boss battle or just a melee encounter which makes it more gratifying and gives it some branches which are really fun.”

“Then there are some little things like opening a door and things like that. There are plenty in the game, as many as necessary but we don’t go crazy like “Oh! It’s been 4 minutes, we don’t have a QTE, we need a QTE, ahh! What are we gonna do?!” It’s not like that. We tried to place them in compelling manners that users can really enjoy,” he said to GamingBolt.

Keywords
Τυχαία Θέματα