10% από την GPU “έτρωγε” υποχρεωτικά το Kinect

Τα νέα dev-kits που κυκλοφόρησε πρόσφατα η Microsoft για το Xbox One και ειδικότερα μετά την ανακοίνωση αφαίρεσης και πώλησης της κονσόλας χωρίς το Kinect, αποκάλυψαν πως το διάσημο περιφερειακό κατανάλωνε υποχρεωτικά περίπου 10% από το bandwidth της GPU.

Η είδηση επιβεβαιώνεται και από τον επικεφαλή του Xbox, Phil Spencer, με σχετική ανακοίνωσή του στο Twitter:

Πλέον, η έξτρα δύναμη που απελευθερώνεται για το Xbox One είναι στα χέρια των developers για το πως θα καταφέρουν να την αξιοποιήσουν και να δούμε τα σχετικά αποτελέσματα μπροστά στα μάτια μας.

Πιστεύετε ότι το 10% του απελευθερωμένου bandwidth θα είναι αρκετό για να δούμε περισσότερα παιχνίδια σε 1080p και 60fps;

Keywords
Τυχαία Θέματα