Μπορούν τα παιχνίδια «εικονικής πραγματικότητας» να αλλάξουν τον κόσμο;

09:51 20/1/2010 - Πηγή: TVXS
20. Ιανουαρίου 2010 - 7:57

Αρκετοί σχεδιαστές παιχνιδιών, σκέφτηκαν πριν κάποια χρόνια πως τα παιχνίδια «εικονικής πραγματικότητας» στον υπολογιστή και τις κονσόλες μπορούν τουλάχιστον να έχουν έναν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, αν δεν μπορούν να αλλάξουν τελείως τον κόσμο. Η προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από περίπου έξι χρόνια έχει μεγάλη απήχηση.

To 2004 δημιουργήθηκε το κίνημα «Games for Change», που είναι γνωστό επίσης και ως G4C, με σκοπό τη δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με «κοινωνική συνείδηση». Όποιο παιχνίδι δημιουργείται από αυτήν την

κοινότητα ή ασπάζεται την ιδεολογία του κινήματος χαρακτηρίζεται ως «game for change».

Αυτά τα παιχνίδια εντάσσονται στον κλάδο των «serious games» που απευθύνονται σε κοινωνικά ζητήματα και αποσκοπούν σε κοινωνικές αλλαγές. Οι ιδέες και τα ιδανικά του κινήματος αντιπροσωπεύουν εκατοντάδες ανθρώπους από όλους τους χώρους ενώ έχει αποκτήσει μερικούς πολύ διάσημους πιστούς οπαδούς.

Ο πρώτος ψηφιακός ακτιβι

Keywords
Τυχαία Θέματα