E3 2017 – H ιστορία πίσω από τη «γέννηση» της Emily Kaldwin στο Dishonored 2!

Η E3 φέτος, ήταν ένα φαντασμαγορικό σόου, το οποίο τα είχε όλα! Κάτι που σίγουρα τράβηξε την προσοχή μας, ιδιαίτερα επειδή σκεφτόμασταν τις πιθανότητες να τελειώσει με πετροπόλεμο, ήταν η συνέντευξη του δημιουργού του Dishonored 2 (και του πρώτου παιχνιδιού σε συνεργασία με τον Raphaël Colantonio) Harvey Smith προς την Anita Sarkeesian, δημιουργό του Feminist Frequency. Καλά διάβασες, ο φεμινισμός άπλωσε τα πλοκάμια του στο Dishonored 2 και τα πράγματα που ακούσαμε… ήταν

κάτι καλύτερο από ό,τι περιμέναμε.

Απ’ ό,τι φαίνεται οι δημιουργοί του Dishonored είχαν δεχθεί παράπονα για το μισογυνισμό στο παιχνίδι, στο οποίο ο ίδιος ο Smith πρόσθεσε ότι όλοι οι θηλυκοί χαρακτήρες ήταν υπηρέτριες, ιερόδουλες, μάγισσες, βασίλισσες ή μικρά κορίτσια («και μια ερωμένη, είχαμε και μια ερωμένη» είπε). «Αυτός δεν ήταν ο σκοπός μας» τόνισε χαρακτηριστικά ο Smith. Για αυτό το λόγο οι δημιουργοί αποφάσισαν να κάνουν την Emily, μία playable χαρακτήρα στο δεύτερο παιχνίδι, ώστε να διευρύνουν κατ’ αυτόν τον τρόπο το ρόλο των γυναικών στο παιχνίδι. Όπως ξέρεις, στο Dishonored 2 μπορείς να διαλέξεις να παίξεις ως Αυτοκράτειρα Emily Kaldwin (που έπαιζε το θύμα ως μικρό κορίτσι στο πρώτο παιχνίδι) ή ως ο προστάτης και πατέρας αυτής Corvo Attano (που ήταν ο πρωταγωνιστής), κάτι που είχε πολύ θετική ανταπόκριση, ανάμεσα στις άλλες βελτιώσεις που έγιναν στο παιχνίδι. Σίγουρα ο φεμινισμός σε αυτή την περίπτωση είχε θετικό αποτέλεσμα, καθώς, όπως είδες και στο review μας, το Dishonored 2 ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι, το οποίο έπαιρνε πολλούς πόντους από τη συνύπαρξη των δύο πρωταγωνιστών. Θα κλείσω λέγοντας ότι, παρόλο που δε πιστεύω ότι ο ακραίος φεμινισμός έχει δικαίωμα να ελέγχει τη διαδικασία δημιουργίας ενός game, στην προκειμένη έβαλε το χέρι του, ώστε να κάνει μια σειρά ακόμα καλύτερη-το λέει άλλωστε κι ο Harvey Smith!

The post E3 2017 – H ιστορία πίσω από τη «γέννηση» της Emily Kaldwin στο Dishonored 2! appeared first on gameslife!.

Keywords
Τυχαία Θέματα