''Η δημιουργία του πρώτου next-gen τίτλου είναι σαν ένα ...

Αυτό δήλωσε o εκτελεστικός παραγωγός του Call of Duty: Ghosts

Μιλώντας στο Edge, o εκτελεστικός παραγωγός του Call of Duty: Ghosts, Mark Rubin, ερωτήθηκε για το αν η ανάπτυξη του παιχνιδιού ταυτόχρονα για συστήματα τωρινής και επόμενης γενιάς το αφήνει πίσω σε τεχνολογικές προοπτικές.

H απάντησή του ήταν: ''Δεν νομίζω ότι κρατάει την επόμενη γενιά πίσω. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, το πρώτο παιχνίδι της επόμενης γενιάς είναι το πιο δύσκολο να δημιουργηθεί. Είναι σαν το πρώτο ραντεβού. Υπάρχει μεγάλη προσπάθεια για την αντίληψη του τι συμβαίνει και ελάχιστη γνώση μεταξύ των δύο. Το δεύτερο ραντεβού, εννοείται, γίνεται πολύ καλύτερο. Αλλά το πρώτο είναι κάπως αμήχανο''.

''Πάρτε για παράδειγμα το Call of Duty 2 και το πως φαινόταν σε σχέση με το Call of Duty 4. Ήταν ένα σημαντικό άλμα μπροστά. Πιστεύω, λοιπόν, ότι θα δούμε κάτι παρόμοιο -ελπίζω ως προγραμματιστής παιχνιδιών γενικότερα, όχι μόνο του Call of Duty, να δούμε τεράστια άλματα μπροστά όσο η γενιά θα ωριμάζει''.

To Call of Duty: Ghost θα κυκλοφορήσει στις 5 Νοεμβρίου σε συστήματα τωρινής και επόμενης γενιάς.

Keywords
Τυχαία Θέματα