Συνέντευξη: Brandon Cobb

Επειδή κάποιοι τολμούν να μην συμβιβάζονται.

Παράπονα στον χώρο των video games υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα.Φαίνεται όμως ότι στην gaming γενιά που διανύουμε,παρουσιάζονται όλο και πιο συχνά.Ίσως να ευθύνονται οι μεγάλες πωλήσεις που είναι πρωτόγνωρες για τον χώρο,ίσως να είναι το άνοιγμα του είδους σε περισσότερα targets groups και ίσως να είναι απλά,σημείο των καιρών.Το μόνο σίγουρο είναι ότι μεγάλη μερίδα των “χρόνιων” gamers,δείχνει όλο και πιο απογοητευμένη,χωρίς όμως να

μπορεί να κάνει κάτι για αυτό,πέραν του να συγκρίνει και να αναπολεί ή απλά να συμβιβάζεται σταδιακά.

Κάποιος άνθρωπος στην άλλη άκρη του Ατλαντικού όμως,τόλμησε να κάνει κάτι για αυτό που πολλοί θα θεωρούσαν,πέρα από φιλόδοξο,το λιγότερο,εμπορικά αυτοκαταστροφικό.

Ο Brandon Cobb είναι game designer και πρόεδρος της ιδιόρρυθμης εταιρείας ανάπτυξης,παραγωγής και διανομής: Super Fighter Team με έδρα την California.Αυτό που κάνει ξεχωριστή την Super Fighter Team ,είναι ότι δημιουργεί παιχνίδια για κονσόλες προηγούμενων γενιών.Ναι,καλά διαβάσατε.Πριν λίγο καιρό έσκασε σαν βόμβα στα μέσα, η ανακοίνωση της κυκλοφορίας μέσα στο 2013,ενός νέου τίτλου για το SNES,το Nightmare Busters, και όλοι προσπαθούσαμε να καταλάβουμε αν μιλάμε για remake παλιού τίτλου ή ενός τίτλου που θα δημιουργηθεί από το μηδέν.Με λίγη έρευνα βέβαια,ανακαλύψαμε ότι το Nightmare Busters δεν είναι ο πρώτος τίτλος που κυκλοφορεί από την εν λόγω εταιρία,αλλά από την χρονιά ίδρυσης της,το 2004,έχει ήδη κυκλοφορήσει παιχνίδια για κονσόλες όπως το Sega Mega Drive και το Atari Lynx,και μάλιστα με την τότε μορφή τους.Πέραν δηλαδή του εικαστικού και του gameplay τομέα που είναι ίδιος ακριβώς με τον τότε,τα παιχνίδια τους κυκλοφορούν και στην ανάλογη σκληρή συσκευασία και με ογκώδες booklet.

Εν αναμονή του νέου τους τίτλου λοιπόν,ήρθαμε σε επαφή με τον Brandon Cobb και συζητήσαμε κάποια πολύ ενδιαφέροντα πράγματα,που θα έπρεπε να ακούσουν πολλοί από τους τωρινούς game designers και να προβληματιστούν.

GS: Πριν από οτιδήποτε άλλο,θα ήθελα να σας ρωτήσω το προφανές,που όλοι σκέφτονται στο άκουσμα της εταιρίας σας και του ιδιόμορφου χαρακτήρα της:Πως αποφασίσατε να δημιουργήσετε μία εταιρεία που θα παράγει παιχνίδια τρεις γενιές πίσω;Ποιες ήταν οι αρχικές σας σκέψεις;

BC: Είναι απλό.Τα αγαπημένα μου παιχνίδια είναι 8-bit και 16-bit και δεν τα βαρέθηκα ποτέ.Ήθελα να συνεχίσω να παίζω για πάντα και να απολαμβάνω νέα παιχνίδια…αλλά δεν υπήρχαν πια νέα παιχνίδια.Ήξερα ότι πολλοί άνθρωποι εύχονταν το ίδιο πράγμα με εμένα,και αποφάσισα να κάνω κάτι για αυτό.Δεν σκέφτηκα πόσο δύσκολο θα ήταν.Μάζεψα μια μικρή ομάδα,και ξεκινήσαμε να δουλεύουμε.Αυτή την στιγμή η Super Fighter Team είναι η πιο ενεργή και η πιο αφοσιωμένη εταιρία παραγωγής νέων παιχνιδιών για κλασικά συστήματα.

GS: Τι προσδοκάτε οικονομικά;Μου είπατε προηγουμένως,ότι τα πρώτα 600 αντίτυπα του Nightmare Busters είναι ήδη κλεισμένα με προπαραγγελίες ,το Beggar Prince πούλησε 1,500 αντίτυπα και το Legend of

Keywords
Τυχαία Θέματα