Οργια πάνω στη σκηνή

SHOWBIZΟργια πάνω στη σκηνήΤρίτη, Μάρτιος 17, 2015 - 15:45

Μια τολμηρή performance που περιλάμβανε γάμο μεταξύ... δύο γαμπρών και μιας νύφης, φιλιά μεταξύ ανδρών, αυνανισμό επί σκηνής αλλά και ένα... πανσεξουαλικό όργιο σκανδάλισε το κοινό που την παρακολούθησε σε καφέ στο κέντρο της Αθήνας. Η γνωστή τρανσέξουαλ Φένια Αποστόλου, δημιουργός του χοροθέατρου Λυδία Λίθος, εμπνεύστηκε και παρουσίασε πριν από λίγες μέρες το συγκεκριμένο πρωτοποριακό θέαμα, το οποίο βασίστηκε στο νεανικό ποίημα «Τολμηρή επίλυση» του γνωστού εικαστικού και λογοτέχνη Κώστα Ευαγγελάτου, το οποίο μάλιστα είχε επαινέσει ο Κώστας Ταχτσής. Η «Espresso» παρακολούθησε το δρώμενο και αυτό που διαπίστωσε ήταν πως προκάλεσε ποικίλα συναισθήματα μεταξύ των παρευρισκομένων.

Αν και οι μυημένοι σε ανάλογα θεάματα θεατές έδειξαν να επικροτούν με το χειροκρότημά τους τις extreme σεξουαλικές σκηνές, δεν έλειψαν και εκείνοι που σοκαρίστηκαν με κάποια τεκταινόμενα επί σκηνής, όπως ο αυνανισμός ενός νεαρού άντρα πεσμένου στο πάτωμα, καθώς και άλλες πιο... προσωπικές στιγμές, με πρωταγωνιστές δύο άντρες, μία γυναίκα και μια τρανσέξουαλ σε πανσεξουαλικό πανδαιμόνιο. «Η Φένια Αποστόλου και οι συνεργάτες της Γαλήνη Γυρτάτου, Γιάννης Καραούλης και Ηλίας Μπαγεώργος εμπνεύστηκαν, παράφορα θα έλεγα, από το ποίημά μου και δημιούργησαν μια οργιαστική σπουδή ιδιαίτερης ευρηματικότητας, κινησιολογικών συμβολισμών και θεατρικής άρθρωσης του ποιητικού λόγου, αναφορικά με όλα τα ανείπωτα της σεξουαλικότητας που προκαλούσαν δέος: τους απαγορευμένους νεανικούς έρωτες, τη διαφορά ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη, τη σύγκρουση του παλιού με το καινούργιο, το τολμηρό, αλλά και τρομερό βήμα σε αυτό το ελκυστικό μυστήριο που λέγεται ερωτική ζωή» εξηγεί στην «Espresso» ο Κώστας Ευαγγελάτος.

Και προσθέτει: «Το θέμα της παράστασης ήταν η προσπάθεια απελευθέρωσης ενός νέου ανθρώπου από το ασφυκτικό οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον, με κύριο στόχο την απόλαυση της ερωτικής ηδονής και της αδέσμευτης ζωής. Ολοι οι συντελεστές της performance ξεχώρισαν για την αυθεντική εκφραστική τους δύναμη και χάρη, ιδιαίτερα στο φινάλε, όπου ο εικονικός πολυπρόσωπος γάμος ανατρέπει τα θέσφατα».

Αλκίνοος Μπουνιάς

Δείτε τις φωτογραφίες:

Keywords
Τυχαία Θέματα