Τα έσοδα από τα mobile games ξεπέρασαν αυτά από παιχνίδια για φορητές κονσόλες

18:10 30/1/2014 - Πηγή: ByteMe
To 2013 θα μείνει στην ιστορία ως η χρονιά κατά την οποία το gaming σε mobile συσκευές ξεπέρασε για πρώτη φορά το gaming σε εξειδικευμένες φορητές κονσόλες. Ή έστω, όσον αφορά στα χρήματα που ξοδεύτηκαν σε παιχνίδια.Αυτό προκύπτει από έρευνα των App Annie και IDC.Σε παγκόσμιο επίπεδο τα χρήματα που ξοδεύονται σήμερα σε παιχνίδια διαθέσιμα για συσκευές iOS είναι σχεδόν τα διπλάσια από τα χρήματα που ξοδεύονται σε παιχνίδια για ειδικευμένες φορητές
κονσόλες. Μπροστά από τις τελευταίες βρίσκονται πλέον και τα παιχνίδια του Google Play, αν και με όχι τόσο εμφατική διαφορά.Τα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνουν το τέταρτο τρίμηνο του 2012, που ήταν το τελευταίο κατά το οποίο οι φορητές κονσόλες είχαν τα πρωτεία στο gaming τσέπης, και τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2013.Εμείς οφείλουμε να σημειώσουμε πως κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2013 το 3/2DS τα πήγε εξαιρετικά καλά σε πωλήσεις παιχνιδιών, ωστόσο με βάση τον πίνακα αλλά και με δεδομένους αριθμούς, είναι μάλλον απίθανο η κονσόλα της Nintendo να μπόρεσε να αντιστρέψει την εικόνα εις όφελος των παιχνιδομηχανών, ειδικότερα εφόσον δεν είχε τόσο σπουδαία βοήθεια από το PS Vita.Πιο συγκεκριμένα, το πιο κερδοφόρο μοντέλο για το mobile gaming απεδείχθη το free-to-play, απ' όπου προήλθε το 93% των εσόδων με τα Puzzle & Dragons, Candy Crush Saga και Clash of Clans να είναι οι πιο κερδοφόροι τίτλοι.Στο πλαίσιο της έρευνας σημειώνεται ότι από τον Οκτώβρη του 2013 η Ιαπωνία έχει ξεπεράσει την Αμερική ως πιο δραστήρια χώρα στο κατέβασμα εφαρμογών για mobile συσκευές.Πηγή: MCV
Keywords
Τυχαία Θέματα