Σερόπιαν: Δίχως νόημα τα analogue shooters σε οθόνες αφής

09:46 7/8/2012 - Πηγή: ByteMe
Ο ιδρυτής της Bungie, Άλεξ Σερόπιαν, μιλώντας στο GamesIndustry, είπε τη γνώμη του για τα shooters που παίζονται με αναλογικούς μοχλούς και κυκλοφορούν για συσκευές με οθόνες αφής –που, με εξαίρεση το PS Vita, δεν έχουν μοχλούς! Ποια ήταν αυτή; Η χειρότερη!«Σε ένα καλό shooter, χρειάζεται το παιχνίδι να δείχνει διαρκώς στον παίκτη ότι όσο περισσότερο παίζει, τόσο καλύτερος γίνεται, το μαθαίνει. Πάρτε για παράδειγμα το παραδοσιακό shooter ενός PC: υπάρχει ένα ποντίκι με το οποίο ο παίκτης μπορεί να σημαδέψει σε οποιοδήποτε pixel της οθόνης του. Ένα χειριστήριο όπου ο κέρσορας μετακινείται με ένα χειριστήριο, αυξάνει ακόμα περισσότερο τον βαθμό πρόκλησης», ανέφερε κάνοντας μια μίνι εισαγωγή πριν τα… χώσει!«Στην ουσία δημιουργούμε με βάση τη συσκευή που στοχεύουμε
Keywords
Τυχαία Θέματα