Οι μηχανισμοί των achievement και τα αντι-πειρατικά μέτρα στο νέο Xbox

01:44 27/4/2013 - Πηγή: ByteMe
Σύμφωνα με δημοσίευμα στο Polygon το νέο Xbox θα έχει έναν μηχανισμό για τα achievement με τον οποίο οι δημιουργοί ενός παιχνιδιού θα μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις αμοιβές που δίνονται στους παίκτες για τα κατορθώματά τους. Αν για παράδειγμα αποδειχθεί ότι κάποιο σημείο του παιχνιδιού είναι πραγματικά δύσκολο, ο δημιουργός θα μπορεί να αμείβει αυτούς που τα καταφέρνουν ή να βοηθά αυτούς που δυσκολεύονται.Επιπλέον αναφέρεται ότι τα achievement θα μπορούσαν να υποστηρίζουν λειτουργία «cross-platform» αλλά και «cross-title», με
το πρώτο προφανώς να αφορά σε παιχνίδια που έχουμε και παίζουμε σε διάφορες συσκευές και το δεύτερο ενδεχομένως να αφορά σε αμοιβές που θα είναι κοινές ανάμεσα σε διαφορετικούς τίτλους της ίδιας εταιρείας...;Επιπλέον θα υπάρχει «ταβάνι» στον αριθμό των φίλων που θα μπορούμε να έχουμε στο Xbox Live ενώ θα μπορούμε να ακολουθούμε τις επαφές μας για να ενημερωνόμαστε για τις δραστηριότητές τους (σαν το «follow» στο Twitter».Επίσης αναφέρεται ένα σύστημα διαμοιρασμού βίντεο κατά το οποίο θα μπορεί κάποιος να γράψει βίντεο από το παιχνίδι που παίζει και να το ανεβάσει στο Youtube, κάνοντας μάλιστα υποτυπώδη παραγωγή.Όσο για το περιβόητο «always on», αυτό θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργήσουν οι εφαρμογές(άρα θα πρόκειται για εφαρμογές επικοινωνίας και στριμ όπως αναμένεται) της κονσόλας, ενώ με κάποιον τρόπο ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί και ως αντι-πειρατικό μέσον. Σε αυτή την περίπτωση αναφέρεται ότι η επιλογή θα είναι στην ευχέρεια του εκδότη του παιχνιδιού: είτε ταυτοποίηση της αυθεντικότητας για μια μόνο φορά με σύνδεση στο ίντερνετ, είτε απαίτηση συνεχούς σύνδεσης.
Keywords
Τυχαία Θέματα