Ο Χόκινγκ μιλά για την αξία της επανάληψης στα παιχνίδια

10:03 3/8/2012 - Πηγή: ByteMe
Ο Κλιντ Χόκινγκ, πρώην στέλεχος και επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος στη LucasArts, έγραψε ένα ωραιότατο blogοάρθρο στο EDGE, στο οποίο αναφέρεται στην αξία της επανάληψης στα παιχνίδια, αυτό που οι ομιλούντες την αγγλική ονομάζουν «replayability».«Νομίζω ότι πρέπει να ξεχάσουμε την ιδέα ότι η έννοια της επανάληψης μετρά το πόσο μακριά φτάνουν οι παίκτες ή πόσες φορές ξαναπαίζουν ένα παιχνίδι. Το Red Dead Redemption, ας πούμε, παιζόταν άνετα ξανά αλλά θα με εξέπληττε αν μάθαινα
πως ποσοστό μεγαλύτερο του 40% το τερμάτισε ή 10% και άνω ξεκλείδωσε κάθε achievement. Όταν βλέπουμε τέτοια νούμερα, είναι δύσκολο να πάει κανείς κόντρα στην ιδέα ότι ένα παιχνίδι δεν μπορεί να ξαναπαιχτεί», έγραψε χαρακτηριστικά.«Θεωρητικά ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσει κάποιος το πόσο εύκολα μπορεί να ξαναπαιχτεί ένα παιχνίδι, είναι ο λόγος του βάθους προς την εξάντληση, ήτοι της διασύνδεσης διαφόρων μηχανισμών και συστημάτων προς τον βαθμό που ένα παιχνίδι βασίζεται σε στατικό περιεχόμενο για να μεταδώσει ένα μήνυμα», πρόσθεσε
Keywords
Τυχαία Θέματα