«Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υποστηρίξουμε τους indie» λέει ο Ντον Μάτρικ

09:59 29/5/2013 - Πηγή: ByteMe
Την ομίχλη γύρω από το τί τελικά θα γίνει με τους indie developers θέλει να φυσήξει μακρυά από το Xbox One ο επικεφαλής του τμήματος διαδραστικής ψυχαγωγίας της εταιρείας, Ντον Μάτρικ.Υπενθυμίζουμε ότι έως τώρα υπάρχουν ανάμεικτες απόψεις στην κοινότητα των ανεξάρτητων, με τις περισσότερες φωνές να έχουν απαντήσει αρνητικά στη θεωρία ότι η Microsoft θα ακολουθήσει τακτική παρόμοια με του Xbox 360,
με τους δημιουργούς να μην μπορούν να εκδίδουν μόνοι τα παιχνίδια τους και να χρειάζεται να βρίσκουν εκδότες, ενώ επιπλέον δεν έχει ξεκαθαριστεί τι θα γίνει με τα υψηλά κόστη που το Xbox Live χρεώνει για το bandwidth που χρησιμοποιείται για DLC, patch κ.α., Την ίδια ώρα μάλιστα η Sony έχει στην κυριολεξία δώσει τα κλειδιά στους ανεξάρτητους να εκδίδουν μέσω του PSN τα παιχνίδια τους έχοντας μάλιστα φτιάξει κανάλι προώθησής τους, ενώ ακόμη και η Nintendo εργάζεται προς μια φόρμουλα φιλική προς αυτούς.Ο Ντον Μάτρικ στις δηλώσεις του στο Kotaku ξεκαθαρίζει ότι οι indie δημιουργοί θα αποτελούν σημαντικό κομμάτι του οικοσυστήματος του Xbox One, ότι θα υπάρξει ένα «independent creator program» στο οποίο η Microsoft θα είναι χορηγός και θα τους υποστηρίζει παρέχοντάς τους όλα τα απαραίτητα εργαλεία (σ.σ. υποθέτουμε ότι εννοεί τόσο το λογισμικό ανάπτυξης sdk όσο και τις μεθόδους επικοινωνίας και προώθησης των τίτλων;).«Έτσι ξεκίνησα και εγώ στην αγορά», λέει ο Μάτρικ, «και δεν υπήρχε περίπτωση να φτιάξουμε μια κονσόλα που να μην υποστηρίζει το κομμάτι των indie. Περισσότερα για αυτό θα σας πούμε στο μέλλον».
Keywords
Τυχαία Θέματα