Δεν βλέπει «άσπρο» και «μαύρο» το Human Revolution

12:30 26/8/2011 - Πηγή: ByteMe
Όπως έγραφε και ο Κηπουρόπουλος στο review του, ένα από τα προτερήματα του Deus Ex: Human Revolution είναι πως σε καμία περίπτωση δεν τιμωρεί τον παίκτη. Με το έγκριτο στέλεχος του byteme συμφώνησε (όχι, αν μπορούσε ας έκανε κι αλλιώς) και ο Frank Lapikas, lead game designer του παιχνιδιού που εξήγησε στο EDGE ακριβώς αυτή τη φιλοσοφία.«Αν δώσεις στους παίκτες δύο δρόμους, του φωτός και του σκότους, εκείνοι θα προτιμήσουν τον πρώτο, όχι τόσο γιατί είναι κάτι που θέλουν αλλά διότι νιώθουν την ανάγκη να παίξουν έναν καλό άνθρωπο. Προσφέροντάς τους περισσότερες “γκρίζες” επιλογές  θεωρήσαμε ότι θα έρχονταν ακόμα πιο κοντά στο παιχνίδι και την ιστορία του
Keywords
Τυχαία Θέματα