Δεν θα αυξηθούν τόσο πολύ τα έξοδα ανάπτυξης παιχνιδιών στο PS4

09:32 27/2/2013 - Πηγή: ByteMe
Θυμάστε όσα υποστηρίζει η Epic σχετικά με τον «μόλις» διπλασιασμό των προϋπολογισμών για την ανάπτυξη των παιχνιδιών της επόμενης γενιάς; Θυμάστε τη «γκρίνια» της Bioware για το ήδη υψηλό κόστος; Λοιπόν, μιλώντας στο CVG ο Μάικλ Ντένι, αντιπρόεδρος των Sony Worldwide Studios, προσπάθησε να διασκεδάσει τις ανησυχίες όσων εκτιμούν ότι με τη νέα γενιά κονσολών
θα αυξηθούν κατακόρυφα τα έξοδα ανάπτυξης των βιντεοπαιχνιδιών.«Αυτή τη στιγμή υπάρχει ενός είδους "πόλωση" με τα λεγόμενα ΑΑΑ παιχνίδια που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της βιομηχανίας να απαιτούν ολοένα και μεγαλύτερους προϋπολογισμούς. Εκτιμώ ότι θα εκπλαγείτε μαθαίνοντας ότι με το PS4 το άλμα στις οικονομικές απαιτήσεις δεν είναι και τόσο... άλμα τελικά, επειδή ήδη σε αρκετά βιντεοπαιχνίδια της τωρινής γενιάς επενδύονται οι μέγιστοι ικανοί πόροι».Ο Ντένι υπογράμμισε την προσήλωση της Sony στα παιχνίδια από ανεξάρτητους δημιουργούς και τη γενικότερη υποστήριξη σε τίτλους που βρίσκονται σε χαμηλότερες βαθμίδες από τα λεγόμενα παιχνίδια «ΑΑΑ αξιών παραγωγής».«Δεν υπάρχει μόνο ένα μέτρο στο PS4
Keywords
Τυχαία Θέματα