Love: Δεν είναι υπεραπλουστευμένο το Diablo III

14:12 15/5/2012 - Πηγή: ByteMe
O Julian Love, επικεφαλής technical artist στο Diablo III, μίλησε στο Eurogamer κατά τη διάρκεια του midnight launch του παιχνιδιού στο Λονδίνο και εξέφρασε την άποψή του πως η Blizzard σε καμία περίπτωση δεν υπεραπλούστευσε το παιχνίδι συγκριτικά με το Diablo II προκειμένου να το καταστήσει φιλικότερο προς τους casual παίκτες. «Ένα από τα αρνητικά της beta είναι πως οι συμμετέχοντες είδαν
μόνο τα πρώτα στάδια του παιχνιδιού, εκείνα που οφείλουν να είναι απλά και εύκολα ώστε να ταιριάζουν με τη φιλοσοφία “εύκολο να το μάθεις, δύσκολο να το κατακτήσεις”», είπε θέλοντας να δικαιολογήσει τυχόν αποφάσεις της εταιρείας που πιθανώς να πείραξαν το hardcore κοινό του franchise.«Δεν είναι ότι κατεβάζουμε τα στάνταρ όσο ότι αλλάζουμε τις ισορροπίες κάθε φορά που εισάγουμε κάτι καινούριο στο παιχνίδι, ελέγχοντας παράλληλα το μέγεθος των πληροφοριών στις οποίες εκτίθεται ο παίκτης. Πολλά πράγματα απλά εμφανίζονται όταν είμαστε σίγουροι ότι εκείνος είναι σε θέση να τα διαχειριστεί, όταν δηλαδή έχει μάθει και εξοικειωθεί πλήρως με τα όσα του έχουμε δείξει ήδη», εξήγησε ο Love που τοποθετήθηκε και στα των abilities: «Το νέο σύστημα έχει περισσότερο νόημα την ώρα που το παλιό δεν είχε καθόλου, συντελώντας έτσι στη δημιουργία ενός απαίσιου χαρακτήρα αν κάποιος δεν γνώριζε τι ακριβώς ήταν το καλύτερο για τον δικό του
Keywords
Τυχαία Θέματα