Nintendo Wii: Αποχαιρετώντας την «Επανάσταση»

Στον απόηχο του ερχομού του Nintnedo Wii U, με το οποίο ξεκινά η επόμενη γενιά, νιώθω την ανάγκη να αποχαιρετίσω έναν πολύ καλό φίλο: το Wii. Αν και θα κυκλοφορεί για αρκετά χρόνια ακόμα, το Wii ουσιαστικά παραδίδει τη σκυτάλη στον διάδοχό του και χάνεται στο ηλιοβασίλεμα. Η ύπαρξη του Wii έγινε γνωστή το 2004, όσο γινόταν κουβέντα για τον διάδοχο του GameCube, ενώ η Nintendo

παρουσίαζε μια άλλη φοβερά πετυχημένη συσκευή, το DS.

Το Nintendo Wii άρχισε να σχεδιάζεται αφότου η Nintendo έβγαλε τον Κύβο το 2001, υπό την κωδική ονομασία “Revolution”. Όπως ο ίδιος ο Shigeru Miyamoto έχει δηλώσει σε συνέντευξή του, “υπήρχαν ήδη πολλές δυνατές κονσόλες στην αγορά, οπότε το να βγάζαμε τη δικιά μας θα ήταν σαν να βάζαμε δεινόσαυρους να παλέψουν για την επιβίωσή τους”. Γι αυτό, ο βασικός σκοπός του Wii δεν ήταν η δύναμη του hardware, αλλά η διαφορετική εμπειρία παιχνιδιού.

Στην Ε3 2005 είδαμε την κονσόλα, και λίγους μήνες αργότερα, στο TGS 2005, έσκασε μύτη και το Wii Remote. Η ανακοίνωση της ονομασίας “Wii” προκάλεσε ανάμικτες εντυπώσεις, όμως όλα αυτά ξεχάστηκαν όταν το κοινό είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη νέα κονσόλα. Όταν τελικά το Wii βγήκε στην αγορά το 2006, εκτοξεύθηκε αμέσως στην κορυφή των πωλήσεων για χρόνια. Βλέποντας το Wii να… τυπώνει χρήμα για τη Nintendo, οι ανταγωνιστές Sony και Microsoft έβγαλαν τις δικές τους συσκευές με motion controls. Μάλιστα η Sony έσπευσε να φωνάξει “me too!” προσθέτοντας motion controls στο παραδοσιακό χειριστήριο του PS3 (Sixaxis), δυνατότητα που αποδείχθηκε πρακτικά άχρηστη.

Διβάστε ολόκληρο το χορταστικό άρθρο του Marioland στο Game20.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα