MGS5: Open world, αλλά με ξεκάθαρο προσανατολισμό

Όπως δήλωσε ο δημιουργός του Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain Hideo Kojima, το παιχνίδι μπορεί να χαρακτηρίζεται ως open-world, όμως δεν θα πρέπει να περιμένουμε ότι ο Snake θα «ψαρεύει όλη μέρα ή θα αλλάζει δουλειές προς αναζήτηση μιας διαφορετικής ζωής. Κοιτώντας το χάρτη του παιχνιδιού κάποιος, διαπιστώνει ότι πρόκειται για έναν ανοιχτό κόσμο, όμως στο MGS5 είναι ξεκάθαρο το τι πρέπει κάποιος να κάνει. Μπορεί να πρέπει να βοηθήσετε κάποιον ή να καταστρέψετε κάτι, ή να συλλέξεις πληροφορίες σε αυτό το σημείο. Κάποιες αποστολές θα έχουν και χρονικά όρια», σημείωσε αρχικά ο Kojima.
Keywords
Τυχαία Θέματα