Portal 2 - Game Report

Ήρθε η ώρα για τους πιο τρελούς γρίφους.Τα πράγματα έχουν αλλάξει ελαφρώς στην Aperture Science… Λίγο η καταστροφή της GLaDOS στο πρώτο Portal, λίγο ο χρόνος που πέρασε και ξαφνικά βρίσκεσαι σ' ένα επιστημονικό περιβάλλον στα όρια της κατάρρευσης. Φυσικά το ότι έχουν διαλυθεί σχεδόν τα πάντα δε σημαίνει πως δεν υπάρχει καιρός για περισσότερα test! Έτσι λοιπόν, χάρη στα emergency test protocols, η Chell
βρίσκεται  και πάλι  αντιμέτωπη  με αμέτρητα tests  και  μόνο σύμμαχο το όπλο που δημιουργεί πύλες (και τα υποτιμητικά σχόλια της GLaDOS). ΚΑΤΙ ΠΑΛΙΟ, ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΤο Portal για τους ελάχιστους που δεν το γνωρίζουν, ήταν ένα first person παιχνίδι γρίφων που όμοιό του δεν είχαμε ξαναπαίξει. Ξεχώριζε τόσο για την καινοτομία του portal gun, όσο και για τους περίεργους γρίφους και τη μοναδική προσωπικότητα της GLaDOS. Κατά συνέπεια το sequel του Portal έπρεπε να διασφαλίσει αρκετά υψηλά standards. Σήμερα, λοιπόν, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσουμε πως η Valve φρόντισε να μην απογοητεύσει κανέναν.Το Portal 2 ξεκινάει όπως το αρχικό παιχνίδι. Στην αρχή έχεις μία πρώτη επαφή με απλούς γρίφους οι οποίοι έχουν ως μοναδικό σκοπό να σε εξοικειώσουν με τους κανόνες του παιχνιδιού και με το portal gun. Όποιος έχει παίξει το πρώτο παιχνίδι δεν θα αργήσει να διαπιστώσει πως πρόκειται στην ουσία για τους ίδιους ακριβώς γρίφους του αρχικού Portal. Βέβαια σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι όπου τουλάχιστον το 70% των επιπέδων έμοιαζαν με tutorial, το Portal 2 έχει μία πιο σύντομη learning curve. Οι γρίφοι είναι αρκετά έξυπνοι και κάποιοι από αυτούς δείχνουν να είναι δύσκολοι ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Δεν έχει γίνει το παιχνίδι πιο εύκολο βέβαια, απλώς σε αντίθεση με το πρώτο Portal οι μηχανισμοί του χειρισμού λειτουργούν καλύτερα και έτσι οι περιπτώσεις που ξέρεις τι πρέπει να κάνεις αλλά δεν μπορείς να το πετύχεις έχουν σχεδόν εξαλειφθεί.Το βασικό concept παραμένει απλό: έχεις ένα όπλο που δημιουργεί πύλες εισόδου και εξόδου και με αυτό το εργαλείο  και μόνο, καλείσαι να λύσεις τους γρίφους κάθε επιπέδου. Αρχικά θα πρέπει να ρίξεις μία πύλη εισόδου σ’ έναν τοίχο και μία πύλη εξόδου σε έναν άλλο για να φύγεις από ένα δωμάτιο και να πας σε άλλο. Όμως όσο προχωράει το παιχνίδι υπάρχουν και άλλες παράμετροι. Κινούμενα αντικείμενα, διακόπτες με χρονικά όρια, ακτίνες laser κ.ά.. Η αίσθηση της επιτυχίας είναι αρκετά έντονη τα πρώτα δευτερόλεπτα που συνειδητοποιείς πως βρήκες μία πιθανή λύση στο καλά τοποθετημένο  κάθε φορά, πρόβλημα που συναντάς στον κόσμο της Aperture Science. Ωστόσο δεν είναι όλα γνώριμα. Στο Portal 2 μπορεί να μην έχεις κάποιο καινούριο όπλο στην διάθεσή σου, όμως έρχεσαι σε επαφή με ένα καινούριο στοιχείο: τα gel.Τα gel μοιάζουν με παχύρευστη μπογιά και αλλάζουν τις ιδιότητες των επιφανειών που έρχονται σε επαφή μαζί τους. Έτσι το πράσινο gel κάνει τα αντικείμενα να αναπηδούν στις επιφάνειες, το κόκκινο επιταχύνει τον παίκτη, ενώ το μπλε  επιτρέπει  τον παίκτη να περπατάει πάνω σε επιφάνειες, ακόμα και αν αυτές είναι κάθετες. Το
Keywords
Τυχαία Θέματα