Το iPad αλλάζει τη σχέση καταναλωτών - τεχνολογίας

Τα tablets και ιδίως το iPad έχουν αλλάξει ριζικά τις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με την αλληλεπίδραση ανθρώπου και υπολογιστή. Αυτό συμπεραίνει η γνωστή εταιρεία Gartner σε μία ειδική έρευνα με τίτλο "iPad and Beyond: What the Future of Computing Holds".Τα πληκτρολόγια και τα ποντίκια ήταν οι βασικές συσκευές εισαγωγής δεδομένων επί σειρά ετών,
αλλά οι σύγχρονοι χρήστες των υπολογιστών γίνονται όλο και πιο εθισμένοι στις οθόνες αφής του smartphone, του tablet ή του συστήματος πλοήγησης που έχουν στο αυτοκίνητό τους. Τα παιδιά τους που έχουν μεγαλώσει με iPods και tablets αποδέχονται την συγκεκριμένη τεχνολογία ως πρότυπο στην αγορά του computing και περιμένουν ότι τα άλλα gadgets με τα οποία έρχονται σε επαφή θα έχουν τα ίδια multitouch interfaces.Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η έρευνα, το "iPad effect" έχει επηρεάσει εις βάθος τη σχεδίαση του interface επικοινωνίας με το χρήστη και αλλάζει αυτά που περιμένουν οι χρήστες από τις υπολογιστικές συσκευές.Κατά τη διάρκεια των προσεχών 5-10 ετών, τα media tablets θα προκαλέσουν αλλαγές στα μεγέθη των υπολογιστικών συστημάτων. Σπονδυλωτές σχεδιάσεις θα επιτρέπουν στα tablets να επιτελούν νέες λειτουργίες και να μετατρέπονται σε κόμβους που θα παρέχουν υπολογιστική ισχύ σε υβριδικές καταναλωτικές συσκευές και υπολογιστές.Τα tablets θα υποκαταστήσουν διάφορες από τις συσκευές που οι καταναλωτές συχνά κουβαλούν μαζί τους. Επίσης λεπτά και ελαφριά φορητά PCs με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε tablets θα γίνουν η κυρίαρχη τάση, βγάζοντας από το προσκήνιο τα ογκωδέστερα PCs που κυριαρχούν σήμερα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η Intel προωθεί το format των Ultrabooks.Άλλα υβριδικά σχέδια μπορούν να μετατρέψουν τα tablets σε "εγκεφάλους" των καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών. Για παράδειγμα ένα tablet μπορεί να αντικαταστήσει πολλαπλές ηλεκτρονικές συσκευές, συνδεόμενο με διαφορετικά περιφερειακά. Έτσι tablets που θα μπορούν να συνδέονται σε ειδικά docks στα αυτοκίνητα μπορούν να αντικαταστήσουν συσκευές πλοήγησης και συστήματα ψυχαγωγίας. Στο οικιακό περιβάλλον μπορούν να συνδέονται ασύρματα με διάφορες συσκευές μέτρησης δεικτών που έχουν να κάνουν με την υγεία του χρήστη και να τις στέλνουν σε ένα γιατρό. Τέλος, η τοποθέτηση ενός tablet σε έναν projector μπορεί να το μετατρέψει σε ψηφιακή επιγραφή σε ένα κατάστημα λιανικής ή σε μία συσκευή για streaming μέσω του Internet.
Keywords
Τυχαία Θέματα