Χημικό έγκαυμα : Όταν το στόμα "καίει"

Το στόμα όπως άλλωστε και οποιοδήποτε άλλο τμήμα του οργανισμού μπορεί να υποστεί χημικό έγκαυμα από την επίδραση... διαφόρων φαρμακευτικών ή άλλων χημικών παραγόντων.Συνηθέστερα παρατηρείται ανάπτυξη στοματικού εγκαύματος από την εφαρμογή ακετυλοσαλικυλικού οξέος (ασπιρίνης) όταν ο ασθενής λανθασμένα εναποθέτει μία ταμπλέτα ασπιρίνης στην πάσχουσα περιοχή. Το χημικό έγκαυμα από άμεση εφαρμογή ασπιρίνης μπορεί να προκαλέσει εκτεταμένη και επώδυνη νέκρωση του στοματικού βλεννογόνου και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να αποφεύγεται η ενδοστοματική πολύωρη
συγκράτηση ασπιρίνης σε επαφή με το επώδυνο δόντι. Άλλα σκευάσματα που ευθύνονται για την πρόκληση στοματικού χημικού εγκαύματος είναι το υπερβορικό νάτριο, η φαινόλη, το τριχλωροξικό οξύ, το υπεροξείδιο του υδρογόνου (συχνά χορηγείται ως επικουρικό θεραπευτικό μέσο αντιμετώπισης της περιοδοντίτιδας με τη μορφή στοματικών πλύσεων) ή διάφορα υλικά που χρησιμοποιούνται κατά τη διενέργεια μιας απονεύρωσης. Επίσης, το σκεύασμα νιτρικού αργύρου
Keywords
Αναζητήσεις
χημικο εγκαυμα στο στομα
Τυχαία Θέματα