Ας σκεφτούμε τα «πρωτάκια» μας

Ακόμα και αν έχουμε επιλέξει να προσπερνάμε τα προβλήματα που προκαλεί η τηλεκπαίδευση στους μεγάλους μαθητές, δεν έχουμε κανένα απολύτως δικαίωμα να στερούμε από τα παιδιά της Α' και Β' Δημοτικού τη σχολική αίθουσα. Η έλλειψή της θα επιδράσει αρνητικά στο πώς θα αναπτυχθούν ως μελλοντικοί αναγνώστες, δηλαδή ως καλλιεργημένοι και ενεργοί πολίτες

The post Ας σκεφτούμε τα «πρωτάκια» μας appeared first on Protagon.gr.

Keywords