Πέρκος: «Να είναι δίπλα μας ο κόσμος»

Ο προπονητής του Γυμναστικού Συλλόγου Λάρισας, Στέφανος Πέρκος έκανε δηλώσεις για το δύσκολο και πολύ σημαντικό ματς της ομάδας του απέναντι στον Αμύντα (26/11, 17:00) και τόνισε ότι ο κόσμος θα πρέπει να βοηθήσει τους παίκτες.

Αναλυτικά τι είπε:

«Παίζουμε με μια ομάδα με την οποία έχουμε παρόμοιους στόχους. Εφόσον παίζουμε μέσα στο «σπίτι» μας είμαστε υποχρεωμένοι εκ των πραγμάτων να εμφανιστούμε πολύ δυνατοί. Η συνέχεια μέσα στο γήπεδο…
Καλούμε τον κόσμο να είναι στο πλευρό μας και εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε προκειμένου να τους κάνουμε να χαμογελάσουν».

Keywords