"Χρειαζόμαστε δύο γκαρντ"

Του Θωμά Αυγέρη 31/08/2010 (17:58) Για την Ιταλία και πιο συγκεκριμένα το Μπόρμιο αναχώρησε σήμερα η αποστολή του Άρη . Οι "κίτρινοι" θα πραγματοποιήσουν στη γειτονική πόλη το δεύτερο στάδιο της φετινής προετοιμασίας όπου παράλληλα θα δώσουν και τρία φιλικά με αντιπάλους τις Σπαρτάκ Αγίας Πετρούπολης , Εφές Πίλσεν και Μπάνβιτ κατά σειρά. Ο Σαρόν Ντρούκερ τόνισε στις δηλώσεις του από το αεροδρόμιο "Μακεδονία": "Βρισκόμαστε στην αρχή της προετοιμασίας μας και δουλεύουμε σκληρά. Ακόμη πιο σκληρά θα δουλέψουμε στο Μπόρμιο. Όλα τα παιδιά κάνουν το καλύτερο δυνατό πάνω στις οδηγίες που τους δίνουμε.
Keywords