"Χρειαζόμαστε δύο γκαρντ"
18:30 31/8/2010
- Πηγή: Basket Blog
Του Θωμά Αυγέρη 31/08/2010 (17:58) Για την Ιταλία και πιο συγκεκριμένα το Μπόρμιο αναχώρησε σήμερα η αποστολή του Άρη . Οι "κίτρινοι" θα πραγματοποιήσουν στη γειτονική πόλη το δεύτερο στάδιο της φετινής προετοιμασίας όπου παράλληλα θα δώσουν και τρία φιλικά με αντιπάλους τις Σπαρτάκ Αγίας Πετρούπολης , Εφές Πίλσεν και Μπάνβιτ κατά σειρά. Ο Σαρόν Ντρούκερ τόνισε στις δηλώσεις του από το αεροδρόμιο "Μακεδονία": "Βρισκόμαστε στην αρχή της προετοιμασίας μας και δουλεύουμε σκληρά. Ακόμη πιο σκληρά θα δουλέψουμε στο Μπόρμιο. Όλα τα παιδιά κάνουν το καλύτερο δυνατό πάνω στις οδηγίες που τους δίνουμε.
Keywords
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Πήρε Λεπτάκη η «Σάντα»
- Μαλλί χρυσάφι
- Δήλωσε Γλυφάδα!
- "Έφυγε" ο Φώτης Σεραφίδης
- «Εφυγε» ο Φρανσίσκο Βαράγιο
- Τσιαντάκης στο contra.gr: "Σημαντικό εργαλείο ο Πατσατζόγλου"
- Τετραπλό "χτύπημα"
- Το κλειστό της Γλυφάδας δήλωσε για έδρα του ο Ικαρος στην Α1
- Σηφάκης: «Ομάδα με ταυτότητα»
- Βελώνης: Τα νησιά μας είναι η φυσική έδρα του αθλήματος και πρέπει να το αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Basket Blog
- Τελευταία Νέα Basket Blog
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά