ΟΓΑ:ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΜΑΙΜΟΥ ΣΕ...''ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ''

23:51 8/4/2011 - Πηγή: Fimotro
Η Διοίκηση του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων φαίνεται ότι, επιτέλους, αποφάσισε -έστω και πολύ αργά – να δώσει τέρμα στο σοβαρότατο θέμα των Βορειοηπειρωτών… «μαϊμού», συνταξιούχων του Οργανισμού. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, μεγάλος αριθμός Αλβανών πολιτών, με τη βοήθεια επίορκων οργάνων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης -και ασφαλώς με το αζημίωτο (!)- «βαφτίστηκαν» Βορειοηπειρώτες και εδώ και πολλά χρόνια συνταξιοδοτούνται από τον ΟΓΑ!
Ναι, από τις ασφαλιστικές εισφορές των Ελλήνων αγροτών! «Χαίρε βάθος αμέτρητον», λένε οι γνωρίζοντες, λόγω υπηρεσιακής θέσης, στον Οργανισμό!
Keywords