Kingdom Hearts: Melody of Memory – Review
Μελωδίες μιας ανθολογίας.
Τα μουσικά παιχνίδια (rhythm games) πάντα αποτελούσαν μια βασική και αγαπημένη κατηγορία στην Ιαπωνία. Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει εύκολα αφού υπάρχει πληθώρα arcades στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου που είναι βασισμένα σε αυτήν την κατηγορία, ενώ για τις κονσόλες δεν μπορούμε να αγνοούμε την ύπαρξη του δημοφιλούς Vocaloid, Hatsune Miku.
Οπότε, λόγω της επιτυχίας και του αντίκτυπου που είχε αυτό το franchise στο χώρο
Με αυτό το σκεπτικό ανάπτυξης, αναμενόμενο ήταν κάποια στιγμή να δημιουργηθεί και μια ανθολογία μελωδιών για το Kingdom Hearts, το οποίο έχει δημιουργήσει τη δική του δυναμική πορεία στη gaming βιομηχανία.
Οπότε, όπως γίνεται κατανοητό, το Kingdom Hearts: Melody of Memory είναι ένα μουσικό παιχνίδι, το οποίο περιλαμβάνει μουσικά θέματα από όλα τα παιχνίδια της σειράς. Βέβαια, αυτό μπορεί να αποτρέψει ένα νέο κοινό από το να ασχοληθεί μαζί του, αφού ενδεχομένως μπορεί να μην έχει ασχοληθεί εκτενώς με τη σειρά ή, από την αντίθετη πλευρά, μπορεί να έχει παίξει μόνο ορισμένους τίτλους, που σημαίνει πως μπορεί να προβληματίζεται με τα μουσικά κομμάτια που θέλει να ακούσει.
Ωστόσο η Square Enix, έχει προνοήσει και έχει δημιουργήσει το world tour- ένα είδους story mode, στο οποίο η Kairi αφηγείται τα γεγονότα του κάθε τίτλου μέσα από cut scenes, τα οποία προσφέρουν, έστω και περιληπτικά, μια εισαγωγή στον κόσμο του Kingdom Hearts. Όμως, από την άλλη πλευρά, καλό είναι να σημειωθεί πως η εταιρεία δεν προνόησε στην άμεση διάθεση των κομματιών, κάτι που σημαίνει πως το κοινό που έχει παίξει συγκεκριμένους τίτλους και θέλει να ακούσει μόνο τα αγαπημένα του τραγούδια με την είσοδό του στο παιχνίδι, δυστυχώς δεν θα μπορεί να το κάνει.
Έτσι, για να βρούμε το κομμάτι της αρεσκείας μας, είναι αναγκαίο να ξοδέψουμε αρκετές ώρες μέσα από το story mode του τίτλου. Στη συγκεκριμένη επιλογή του story mode λοιπόν, βρισκόμαστε στο γνώριμο αστρόπλοιο (gummi ship), όπου περιπλανιόμαστε σε διάφορους κόσμους – πλανήτες των τίτλων Kingdom Hearts.
Η δομή του Memory of Melody είναι ακριβώς όπως θα την περιμέναμε από έναν τίτλο του είδους. Δηλαδή, μόλις εισέλθουμε στον εκάστοτε πλανήτη, παρουσιάζεται το background της μουσικής που επιλέξαμε, ενώ στο τμήμα του gameplay έχουμε τους ήρωες της σειράς, με την κάμερα να είναι από πίσω τους και να τρέχουν σε έναν δρόμο μελωδίας.
Σε αυτή τη διαδρομή έρχονται εχθροί προς το μέρος μας, τους οποίους πρέπει να χτυπήσουμε την κατάλληλη στιγμή ώστε να ακουστεί η κατάλληλη νότα στο μουσικό κομμάτι. Οπότε, αν εκτελέσουμε σωστά τις μουσικές νότες, τότε αυξάνεται το σκορ που λαμβάνουμε, κάτι που επηρεάζει την τελική βαθμολογία που θα λάβουμε στο κάθε τραγούδι.
Αυτή η βαθμολογία καθορίζει τους στόχους (objectives) που επιτυγχάνουμε και την ανταμοιβή μας. Συγκεκριμένα, πριν παίξουμε το κάθε μουσικό κομμάτι, το παιχνίδι μάς προβάλλει διάφορους στόχους. Ορισμένοι εξ αυτών είναι να ολοκληρώσουμε ένα μουσικό κομμάτι με λίγα λάθη ή να το ολοκληρώσουμε σε άλλη κλίμακα δυσκολίας, ενώ υπάρχουν και διάφοροι άλλοι στόχοι που συνεχώς αλλάζουν ανάλογα με την πρόοδό μας στο παιχνίδι.
Αν καταφέρουμε και ολοκληρώσουμε αυτές τις αποστολές, λαμβάνουμε ως αντίτιμο διάφορα αστέρια, τα οποία λειτουργούν ως κλειδιά τα οποία θα χρειαστούμε ούτως ώστε να ξεκλειδώσουμε διάφορες πόρτες, που με τη σειράς του συνεχίζουν την πρόοδο μας στους επόμενους κόσμους. Οπότε, εδώ συναντάμε το ογκώδες περιεχόμενο του τίτλου, στο οποίο υπάρχει υψηλή πρόκληση λόγω των στόχων που θέτει, κάτι που οδηγεί αναπόφευκτα στο replayabillity που προσφέρουν αυτοί οι τίτλοι του είδους.
Εξάλλου η υψηλή πρόκληση του Memory of Melody προδίδεται και από έναν ακόμα παράγοντα, αφού στη διαδρομή όλων των τραγουδιών υπάρχει και η μπάρα υγείας, η οποία μειώνεται αν κάνουμε σφάλματα κατά τη διάρκεια της μουσικής. Για αυτό εξάλλου υπάρχουν και αντικείμενα ίασης, τα οποία επηρεάζουν την τελική αξιολόγησή μας, ενώ επίσης δεν απουσιάζουν και ορισμένα boss fights, τα οποία ζητούν τη σωστή εκτέλεση της μελωδίας ώστε να αποφεύγει ο ήρωας μας διάφορες επιθέσεις.
Επίσης, αν και μπορεί να είναι αυτονόητο, καλό είναι να σημειωθεί πως ο κάθε πλανήτης, εκτός του ότι έχει τα δικά του μουσικά κομμάτια, φιλοξενεί τους δικούς του εχθρούς και θεματική ενότητα ακριβώς όπως τα είχαμε γνωρίσει στους προηγούμενους τίτλους της σειράς. Μόλις ολοκληρώσουμε διάφορους κόσμους ή παιχνίδια της σειράς, η Kairi αφηγείται τα γεγονότα του κάθε τίτλου, με τα ίδια ακριβώς cutscenes που είχαν παρουσιαστεί στο εκάστοτε παιχνίδι.
Συνεχίζοντας με τα χαρακτηριστικά του τίτλου, έχουμε την επιλογή να παίξουμε με άλλους χαρακτήρες ή άλλη ομάδα αγαπημένων χαρακτήρων, η οποία μερικές φορές καθορίζεται αυτόματα, αφού όταν εισέλθουμε σε κόσμους της Disney, ο ένας από τους τρεις χαρακτήρες της ομάδας μπαίνει στον πάγκο ώστε να μπει στην ομάδα ο πρωταγωνιστής του εκάστοτε κόσμου.
Επιπλέον, σε ό,τι αφορά στον τεχνικό τομέα, ο τίτλος της Square Enix τρέχει στα 60 fps, με καθαρή εικόνα και κρυστάλλινο ήχο και χωρίς καθυστερήσεις (input lag) στο gameplay. Τέλος, συναντήσαμε μια δυσνόητη επιλογή της SE, η οποία είναι η -για αδιευκρίνιστο λόγο- απουσία αρκετών μουσικών θεμάτων από το Kingdom Hearts III, επιλογή περίεργη θα λέγαμε, διότι για ένα τμήμα του κοινού ο συγκεκριμένος τίτλος αποτέλεσε σημείο εκκίνησης για το franchise.
Εν κατακλείδι, το Kingdom Hearts: Melody of Memory είναι ένα ιδιαίτερο μουσικό παιχνίδι που εμπεριέχει μια μουσική βιβλιοθήκη αντλημένη από την ανθολογία των Kingdom Hearts, κάτι που αυτομάτως σημαίνει ξεκάθαρα πως απευθύνεται στους λάτρεις της σειράς. Αν είστε ένας από αυτούς, το σίγουρο είναι πως θα περάσετε καλά.
Το Kingdom Hearts: Melody of Memory κυκλοφορεί από τις 13/11/20 για τα PS4, Xbox One και Switch. Το review βασίστηκε στην έκδοσή του για το PS4 με review code που λάβαμε από τη CD Media.
The post Kingdom Hearts: Melody of Memory – Review appeared first on GameOver.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Xiaomi Mi 11 Pro: Θα προσφέρει ασύρματη φόρτιση 80W;
- Jim Ryan: «Η ταινία Uncharted και η σειρά The Last of Us είναι μόνο η αρχή»
- Kingdom Hearts: Melody of Memory – Review
- Microsoft Insider μαρτυρά πως έρχονται αρκετές εξαγορές studios από τους μεγάλους της αγοράς
- Αποκαλυπτήρια για το Sony Airpeak, το επαγγελματικών προδιαγραφών drone της εταιρείας
- Cyberpunk 2077: Η “δέσμευση” της CD Projekt Red
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game Over
- Τελευταία Νέα Game Over
- Kingdom Hearts: Melody of Memory – Review
- Cyberpunk 2077: Η “δέσμευση” της CD Projekt Red
- Αποσύρεται από την “διεκδίκηση” της Codemasters η Take Two Interactive
- Αναβολή κυκλοφορίας για το Hogwarts Legacy
- Καθυστέρηση κυκλοφορίας για το Hogwarts Legacy
- Καθυστέρηση για το Elite Dangerous Odyssey
- Little Nightmares II – Preview
- Νέος Star Wars τίτλος από την Ubisoft Massive Entertainment.
- Διαθέσιμο το next-gen update για το Star Wars Jedi: Fallen Order
- Όλοι οι μελλοντικοί Star Wars τίτλοι θα κυκλοφορήσουν κάτω από την επωνυμία Lucasfilm Games
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Jim Ryan: «Η ταινία Uncharted και η σειρά The Last of Us είναι μόνο η αρχή»
- Αποκαλυπτήρια για το Sony Airpeak, το επαγγελματικών προδιαγραφών drone της εταιρείας
- Xiaomi Mi 11 Pro: Θα προσφέρει ασύρματη φόρτιση 80W;
- Microsoft Insider μαρτυρά πως έρχονται αρκετές εξαγορές studios από τους μεγάλους της αγοράς
- Νέο Indiana Jones από την Bethesda! Η απάντηση της Microsoft στο Uncharted;
- Werewolf The Apocalypse - Heart of the Forest Review
- Windows 10X: Απολαύστε το επερχόμενο OS μέσα από νέα βίντεο
- Ένας στους 10 gamers έχει υποστεί κλοπή του ID του
- Samsung Galaxy A32 5G: Επίσημα το φθηνότερο 5G smartphone της εταιρείας
- CES 2021: Η παρουσίαση της TCL περιελάμβανε smartphones, tablets και AR γυαλιά