15 Μαΐου τέλος τα sms

Τη βούληση της κυβέρνησης να σταματήσει η χρήση του SMS από τις 15 Μαΐου, εξέφρασε επί τοις ουσίας, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργος Γεωργαντάς.«Με την κατάργηση της απαγόρευσης των διαπεριφερειακών μετακινήσεων και το άνοιγμα του τουρισμού θα σταματήσει και η χρήση του SMS» δήλωσε. Επισήμανε ωστόσο, πως σε κάθε περίπτωση περιμένουμε τις τελικές αποφάσεις επί του ζητήματος ωστόσο εκτιμά πως αυτό θα γίνει έτσι ακριβώς όπως έχει ήδη αναγγελθεί.
Keywords