ΠΑΟΚ: Επίσημο «μπλόκο» από την UEFA

Επίσημα χωρίς τον κόσμο του θα αγωνιστεί στο παιχνίδι της Πέμπτης (21/8, 21:45) στο γήπεδο της Ριέκα ο ΠΑΟΚ!

Σύμφωνα με την ενημέρωση, η ΠΑΕ έλαβε έγγραφο από την UEFA που τονίζει ότι «μετά από αίτημα των κροατικών αρχών, δεν θα έχει στο πλευρό του τους φιλάθλους του στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη Ριέκα στην Κροατία για τα Play Offs του UEFA Europa League».

Η ανακοίνωση του ΠΑΟΚ:

«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έλαβε επίσημο έγγραφο από την UEFA, με το οποίο ενημερώθηκε πως μετά από αίτημα των κροατικών αρχών, δεν θα έχει στο πλευρό του τους φιλάθλους του στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη Ριέκα στην Κροατία για τα Play Offs του UEFA Europa League.

Εφιστούμε την προσοχή στους φιλάθλους μας, που ενδεχομένως βρεθούν στη Ριέκα, να μην πλησιάσουν το γήπεδο, καθώς οι έλεγχοι των τοπικών αρχών θα είναι ιδιαίτερα αυστηροί, με πολλές ζώνες ελέγχου και δεν θα επιτραπεί σε κανέναν φίλαθλο χωρίς εισιτήριο να προσεγγίσει την έδρα του αγώνα».

Keywords