Νεϊμάρ: «Ο διαιτητής είχε… περίοδο» (video)

Η ομάδα του επικράτησε 2-0, όμως ο Νεϊμάρ είχε παράπονα από τον διαιτητή για ένα μαρκάρισμα που δέχτηκε. Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός δε δίστασε να δηλώσει πως ο διαιτητής είχε… περίοδο και πως θέλει να είναι ο σταρ του αγώνα.

Χαρακτηριστικά, μετά το τέλος του αγώνα, ο Νεϊμάρ δήλωσε: «Η κάρτα ήταν άδικη. Δέχτηκα ένα επικίνδυνο τάκλιν. Δεν ήταν το πρώτο, αλλά το τρίτο ή το τέταρτο. Πήγα να διαμαρτυρηθώ και δέχτηκα εγώ κίτρινη κάρτα. Έτσι είναι αυτός ο διαιτητής, ξύπνησε με περίοδο και θέλει να είναι ο σταρ του αγώνα δείχνοντας έλλειψη σεβασμού προς τους παίκτες».

Το σχετικό βίντεο:

Neymar leva o terceiro cartão amarelo e não encara o Flamengo, na próxima rodada do Brasileirão. pic.twitter.com/GChS5HT0T2

— ge (@geglobo) April 2, 2026
Keywords