Ηρεμία ζήτησε ο Ραμπιό

Ο Γάλλος μέσος συνιστά ηρεμία και τονίζει πως όλα κρίνονται το καλοκαίρι. Οι Ροσονέρι δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν την κυριαρχία τους και αρκέστηκαν σε έναν βαθμό, ένα αποτέλεσμα που άφησε μια αίσθηση λύπης στο Σαν Σίρο. Ο Ραμπιό παραδέχτηκε ότι η Μίλαν δεν διαχειρίστηκε το παιχνίδι όσο καλά θα έπρεπε, ειδικά στα πρώτα στάδια. Η Μίλαν βελτιώθηκε αισθητά μετά την ανάπαυλα και πίεσε για τη νίκη, αλλά ο Ραμπιό παραδέχτηκε ότι η αποτυχία να «σκοτώσει» τον αγώνα την άφησε εκτεθειμένη στο τέλος.

Ο Γάλλος τόνισε επίσης ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα που έχει εισχωρήσει στις εμφανίσεις της Μίλαν αυτή τη σεζόν: τα αργά ξεκινήματα. «Πάντα λέμε στον εαυτό μας να ξεκινάμε καλά, αλλά μερικές φορές δεν είμαστε εκεί ψυχικά», παραδέχτηκε ο Ραμπιό. Ενώ επαίνεσε την αντίδραση της ομάδας στο δεύτερο ημίχρονο, ήταν σαφής ότι το να βασιζόμαστε στις καθυστερημένες επιθέσεις δεν είναι αρκετό. Τα πάμε καλύτερα μετά το διάλειμμα, αλλά δεν μπορούμε να παίζουμε μόνο 50 λεπτά ανά αγώνα. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό, ειδικά στο ψυχολογικό κομμάτι».

Keywords