Η ΔΕΑΒ καλεί τον Πανιώνιο!

Σε ακρόαση από τη ΔΕΑΒ κλήθηκε η Πανιώνιος για το ρατσιστικό περιστατικό με θύμα τον Σεμπά της Μαρκό στη Νέα Σμύρνη. Η Μαρκό είχε καταγγείλει το γεγονός με ανακοίνωση και βίντεο, στο οποίο ακούγεται οπαδός να αποκαλεί τον Σεμπά «μαϊμού».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΑΒ:

Από τη ΔΕΑΒ ανακοινώνονται τα εξής:

Καλεί σε ακρόαση στις 4/3/2026 την ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΠΓΣΣ, αναφορικά με σοβαρή περίπτωση ρατσιστικής συμπεριφοράς που σχετίζεται με τον αθλητισμό, η οποία φέρεται ότι έλαβε χώρα κατά την διάρκεια του ποδοσφαιρικού αγώνα μεταξύ των ομάδων: «ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΠΓΣΣ – ΠΑΕ Γ.Σ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΚΟ», που διεξήχθη στις 21-2-2026 στο Στάδιο ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ για την 2η αγωνιστική της φάσης των playoffs του πρωταθλήματος που διοργανώνει η SuperLeague 2, αγωνιστικής περιόδου 2025-2026.

Εφαρμογή άρθρου 1 του ν. 4326/2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 104 του ν. 5224/2025.

Keywords