Χιμένεθ: «Είμαστε νευριασμένοι…» (video)

Απώλεια βαθμών για τον Άρη, κόντρα στην Κηφισιά για την 22η Αγωνιστική της Stoiximan Super League. Ο Μανόλο Χιμένεθ αναφέρθηκε μετά τη λήξη του αγώνα στα κανάλια Novasports για το αποτέλεσμα και το πρόβλημα με τα τελειώματα στις φάσεις.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για την ισοπαλία με την Κηφισιά: «Έχουμε παίξει με όλα τα επιθετικά μας όπλα. Είχαμε ένα καλό πρώτο ημίχρονο και με ένα λάθος τιμωρηθήκαμε με την ισοφάριση. Είμαστε νευριασμένοι με το αποτέλεσμα».

Για το τί έπρεπε να αλλάξει στο παιχνίδι ο Άρης: «Έπρεπε να τελειώσουμε τις φάσεις. Να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι στη φάση του γκολ»

Keywords