Άρης: Μπήκε στο πρόγραμμα ο Μάγιο

Ο Ούγκο Μάγιο μπήκε στον κανονικό ρυθμό της προπόνησης του Άρη που συνέχισε την πρετοιμασία του για το εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.

Η επίσημη ενημέρωση του Άρη αναφέρει τα εξής:

“Στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο προπονήθηκαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει του κυριακάτικου εντός έδρας αγώνα με τον Παναθηναϊκό (09/02, 19:30).

Η προπόνηση της Τετάρτης περιλάμβανε ενεργοποίηση, ασκήσεις διατήρησης μπάλας και παιχνίδια σε μικρό χώρο.

Ο Ούγκο Μάγιο συμμετείχε στο πρόγραμμα, ενώ ο Κλέιτον Ντιαντί, από την πλευρά του, ακολούθησε μέρος του προγράμματος.

Αύριο, Πέμπτη, οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας θα προπονηθούν και πάλι το πρωί στο «Δασυγένειο».”.

Keywords