Βάργκας: «Τον Ιούνιο μένω ελεύθερος…»

Την επιθυμία να αγωνιστεί ξανά στο μέλλον με τη φανέλα της Μπόκα Τζούνιορς εξέφρασε ο Φαμπιάν Βάργκας, μιλώντας στην ιστοσελίδα «planetabocajuniors.com.ar». Ο Κολομβιανός μέσος είχε αγωνιστεί στην αργεντίνικη ομάδα από το 2003 μέχρι το 2009 και στη συνέντευξή του τόνισε ότι το συμβόλαιό του με την Ένωση λήγει τέλη Ιουνίου.
Keywords